Landvetter flyplass. Bestilte høstferien på Kreta nå og en reise som koster 29,5k fra Gardermoen kommer på overkommelige 11,7k svenske. Alt er likt bortsett fra flyplassen.. Grei besparelse for en halvtimes lenger biltur.
Snodig hva man finner blant øredobber og dagkremer?!
Ikke prøv å ro deg unna nå. Jeg vet hvor forfengelig du erSnodig hva man finner blant øredobber og dagkremer?!
Se hva jeg fant i dag
At kidsa er blitt så store at jeg kan gjenoppta gammel hobby. Kombinasjonen gammal krystallklar og uflidd Klipsch-lyd med ultramoderne forsterker/streamer med Naim-kraft og lyd. Midlertidig satt opp i kaminstuen sammen med masse arvegods - ser ut som stua har flydd 60 år bakover i tid
Kona på seminar. Kidsa i seng. Kald pils og varmer opp med Hamilton musikal på anlegget før Jokke og Pink Floyd står for tur
Vis vedlegg 263107
Det er jeg helt enig i! Men enkelthet gir mer timer musikk, spesielt når jeg inkluderer kone og kids i regnestykket. Naim er dødsdigg sådan! Og ikke spinnvill lyd hellerLekkert! Må bare elske Heresy.
Med så spilleglade og lettdrevne høyttalere. Så burde du nesten ha spandert på deg en integrert rør-amp, og en platesnurre