Termodynamikk i praksis! Viktig med eksperimenter.Endelig ferdig med prøven og hele realfag avsnitt.
Vis vedlegg 276770
Nå kan jeg gå bak huset og varme fingrene
Vis vedlegg 276771
Termodynamikk i praksis! Viktig med eksperimenter.Endelig ferdig med prøven og hele realfag avsnitt.
Vis vedlegg 276770
Nå kan jeg gå bak huset og varme fingrene
Vis vedlegg 276771
Grattis!
Slikt føles alltid godt...
Bare du ikke plutselig skulle trenge å slå opp noe...
Men, skitt au, faget er bestått!
8- D
Herlig gjensyn med vinyl fra 70- og 80-tallet. Fikk platespiller til jul, og da var det på tide å blåse støv (bokstavelig talt) av gammel moro. Sjeleglad for at jeg alltid har vært sterk i troen på at disse skivene skulle vekkes til liv igjen.
Vis vedlegg 275231
Thunders, Heartbreakers, NY Dolls…nå snakker vi Morsomt å gå på enkelte «hole-in-the-wall»-klubber downtown hvor de gamle 70-tallsheltene fortsatt spilles i dag. Enjoy-Johnny Thunders! Aiaiai. Mannen som fortalte Peter Perrett at han burde roe ned heroinkonsumet litt.
Når den advarselen kommer fra Johnny Thunders, bør man lytte...
Tror jeg skal sette på litt NY Dolls før jeg legger meg. Dette blir moro!
Eliteserie-laga er i sesongoppkjøring. Det gjør livet verdt å leve. Helt til sesongen starter. Da er det smerte hele veien.
Vålerenga, nesten det samme (bare bedre).-Hva, er du Brann-supporter? Øh, nei. De er jo ikke i eliteserien i år. Mea culpa.
Dummeste jeg har lest på TS på lenge. Stor underholdning og de beste lagene spiller bra.Norsk fotball holder så dårlig nivå at det gjør vondt å se på uansett om det topp eller bunn. Dessverre.
Haha, eksisterer den sjappa ennå?Har Moss kommune vært på Hönan Agda på Svinesund?
Aner ikke. Har ikke vært på Svinesund på 10-15 år.Haha, eksisterer den sjappa ennå?