Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Familiefrokost, drøs rundt bordet, eggerøre med tilbehør og etterfulgt av en kopp presset kaffe fra nykverna bønner - og alle andre skal ut på shopping og man har hele formiddagen hjemme for seg selv. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: MiniR og Raymond75
Var på undersøkelse hos tannlegen i dag. To og et halvt år siden sist, og en del ising. Tenkte at dette kanskje kom til å gå stygt ut over studentøkonomien.
Det første høydepunktet var når tannlegen sa at "tennene ser veldig bra ut", og det andre var når sekretæren sa at "undersøkelser er gratis for studenter". God stemning.
 
Redigert:
Kun to arbeidsdager igjen før julaften!
Den siste blir med datter på jobb. Takk gud for tegnesaker og iPad.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Kun to arbeidsdager igjen før julaften!
Den siste blir med datter på jobb. Takk gud for tegnesaker og iPad.

Husk Kinderegg. Det var en slager da jeg hadde med en av jentene på jobb. Mye godt i dem.

En periode holdt jeg til på Siemensbygget (det gamle) ved Østre Akervei i Oslo. Der går det flere ganger under jorden mellom byggene. Min datter likte godt å være med å kjøre sparekesykkel i de gangen. Gjett hva hun fortalte i barnehaven at Pappa gjorde på jobben?

8
 
Husk Kinderegg. Det var en slager da jeg hadde med en av jentene på jobb. Mye godt i dem.

En periode holdt jeg til på Siemensbygget (det gamle) ved Østre Akervei i Oslo. Der går det flere ganger under jorden mellom byggene. Min datter likte godt å være med å kjøre sparekesykkel i de gangen. Gjett hva hun fortalte i barnehaven at Pappa gjorde på jobben?

8

Er spent på hvordan det skal gå. Men er jeg heldig er det nok flere barn på kontoret i morgen. Så da kan det hende de vil vise film i kinosalen vår.

Tørr ikke å tippe engang @petterhg :oops:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Å se at det er mer og mer snø på utsiden av vinduet - etterhvert som toget triller sørover. Ironisk, men kjekt. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Snø utenfor og hjemmekontor inne ved peisen. Veldig glad jeg slipper tilbringe ferien til å fra Gardemoen/Flesland og heller kan ta alt fra det lune redet.