At begge avkom nå er gjennom videregående, med æren i behold og med en åpen fremtid
Nå er det bare å nyte @Gin
At begge avkom nå er gjennom videregående, med æren i behold og med en åpen fremtid
Da er vel din jobb for det meste gjort, og du kan betrakte de og hvordan de lager sin egen vei GrattisAt begge avkom nå er gjennom videregående, med æren i behold og med en åpen fremtid
Bilpleie har den effekten på folk Tipper du hadde blitt vel så positivt overrasket om du lot noen maskinkorrigere lakken din, og din 2012-modell er blankere enn sjefens 2016-mod.Åj! Et produkt som overrasket så positivt at jeg ble glad! Hvor ofte skjer det utenom kjøp av klokker?
Jeg har en fire år gammel Volvo XC70 med skinnseter, en bruksbil som frakter alt fra isspisende unger til vedsekker med stor glede. Setene har aldri vært behandlet utover vanlig rengjøring med støvsuger og vask. Så overhørte jeg en lang samtale i lunsjen om viktigheten av skikkelig behandling av skinnsetene i bilen. Jeg tenkte, de om det, at de orker, hvor viktig kan det være, etc. Så plutselig fikk jeg det over meg å kjøpte en rens og en balm. Fulgte instruksjonene og fikk nybilflølelse (til og med nybillukt)!
Det er bare så innmari sjeldent jeg blir så positivt overrasket over et produkt, og spesielt et så sært produkt Løp og kjøp!
Å ha voksbehandlet felgene ved omlegging til sommerdekk. Møkk slipper som dugg for solen ved avspyling, og som bonus perler vannet seg.
Jo, men jeg fikk erfare effekten igjen idagHar du ikke lagt over til sommerdekk før nå?? Hva bruker du? Autobahn?
Jo, men jeg fikk erfare effekten igjen idag
Nei, jeg opplever ikke den som holdbar. Bruker Collinite 476, da den tåler pryl og er særs holdbar.