Når en, etter mer enn to år, endelig får dykke igjen.
Ojjj.. første gang jeg har hørt noen bare er middels fornøyd etter et besøk hos Esben & co.Selvom maten var terningkast 4, var det en fin kveld med chambre separé på Maeemo.
Vis vedlegg 268392Vis vedlegg 268393Vis vedlegg 268394Vis vedlegg 268395Vis vedlegg 268396
Hva bruker du den til ut over til brøyting (og kanskje salting og strøing)?
Primært er den tiltenkt vinterdrift som du nevner. Kjekk i trange borettslag o.l. På sommerstid skal den brukes til å dra plenklipper på henger samt mindre vedlikeholdsoppgaver. Den er også rigget med godkjent varsellys så jeg bruker den også til trafikkdirigering og lignende oppgaver hvis det er relativt små avstander.Hva bruker du den til ut over til brøyting (og kanskje salting og strøing)?
Ok - jeg tilstår alt det du sier kan være en medvirkende faktorDet er lov å si det som det er @GrimReaper : leketøy for store gutter
Vi trenger ingen unnskyldninger eller forklaringer for å kjøpe noe med kubikk og eksoslukt
Sitter og ser Nord-Irland - Italia, Ikke noen rysare akkurat. Vurderer å bytte til England i andre omgang. Der blir det ihvertfall målSe England herje med San Marino. Varmer et Tottenham-hjerte å se Kane score jevnt og trutt
Kom til å snu meg bort et øyeblikk...jammen ble det ikke mål!Sitter og ser Nord-Irland - Italia, Ikke noen rysare akkurat. Vurderer å bytte til England i andre omgang. Der blir det ihvertfall mål