DHL leverer på døren, men ikke på tiden.

Medlem
20. juli 2011
Innlegg
36
Unboxing av min ":rolleyes:"

DHL ga meg beskjed om at den skulle komme i går. Jeg ventet, og ventet, men den kom aldri.
Det var fælt, men jeg overlevde.

---------------------------
Og her er den.
IMG_3907_zps842f2e14.jpg


---------------------------
A box in a bag!
IMG_3916_zps6d12a3e4.jpg


---------------------------
Oioioi, gratis ostepop! (Jeg spiser de nok ikke, de er falmet og jeg tror de har gått ut på dato, dessuten er fasongen rar)
IMG_3917_zps5aec7b10.jpg


---------------------------
A box in a box in a bag!
IMG_3918_zpsb248f431.jpg


---------------------------
Hva er det jeg skimter?!
IMG_3920_zpsa51259ec.jpg


---------------------------
Endelig, den er min!
IMG_3921_zps989586b9.jpg


---------------------------
Bevis på at den er min!
IMG_3926_zps1e056825.jpg


---------------------------
Den store viseren angir hvor mange minutter inne i timen man er, den lille angir hvilken time det er. Den tynne viser antall sekunder. Her på dette bildet er klokken ett minutt og førtien sekunder på fire. (16:59;41) Hehe(?)
IMG_3942_zps30df823b.jpg


---------------------------
Litt verktøy er alltid viktig når man skal fjerne ledd!
IMG_3953_zps3f693bb2.jpg


---------------------------
Jeg synes lenka er litt skral, er det kanskje noen som vil annbefale meg et bedre alternativ?
IMG_3960_zps0a131f22.jpg


---------------------------
Det flyter over! Hvor får man kjøpt respektable klokkeskrin?
IMG_3963_zpsc04463b6.jpg


---------------------------
Som sikkert mange av dere har allerede gjettet var dette en unboxing av min nye Seiko SKX007.
Jeg håper at dette kan bli et ur jeg får mye glede av, selv om ikke prisen var så høy. (Sammenlignet med gjennomsnittsuret her. :p) Og jeg ser veldig frem til å få byttet ut min gamle Invicta diver!!!!

PS:Og som sikkert noen av dere har skjønt stilte jeg spørsmål underveis for å slippe å opprette to nye tråder og jeg setter stor pris om det er noen som kan hjelpe meg!


Håper bildene faller i smak på tross av mine fotokunnskaper!
 
Redigert:
Gratulerer med flott klassiker fra Seiko!

Angående klokkeboks, så kan jeg varmt anbefale den som selges her på TS-webshopen. Den er romslig og god slik at klokkene ikke lett dunker inn i hverandre, og kvaliteten på utførelsen er kjempebra. :)

Link: Oppbevaring | Tidssonen Webshop
 
Gratulerer med en klassiker av en beater!

Slenger meg på anbefalingen av wjean sine lenker på ebay. Har selv en SuperOysterlenke jeg er meget fornøyd med.
 
Grattis, jeg kan også anbefale lenker fra wjean på ebay. Gode lenker, og bra service om det skulle være noe problemer.

Kos deg med denne :)