Din neste klokke?

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
Virker nesten som om finanskrisen har satt sitt preg på forumet - Færre nye poster enn for en stund tilbake, og færre bilder av nyervervelser.

Derfor spør jeg: Hva slags kjøpsplaner og drømmer har folket?

Selv har jeg en drøm som ble plantet der av en av J.Cats postinger.

Hvis lykken står meg bi, så kan jeg kanskje poste noen bilder om ikke så lenge også. :)

Ja, det er litt stille nå om dagen. Men jeg legger ut i løpet av uka mine to nye klokker, som er kjøpt etter Speedy alaska. samt bilder av min andre store lidenskap.

En ny klokke, og en vintage. En fra Glashutte, og en fra Le Loce. Ene kjent for "rimlige" manufactur, og den andre for sine hurtigsvingende chrono cal.

Driver å sparer opp til en nye kostbar klokke.. titter litt på daytona, Ap ro chrono. vintage navitimer (806). litt på pam233, brukte pam190. Men også en klokke som jeg kan bruke som beater. jeg solgte min sub for noen mnd.

alt godt

Har masse på ønskelista, men neste blir nok en Rolex Submariner , Daytona eller Panerai. Gleder meg til å få kikket litt nærmere på Panerai snart :D

I Oslo idag... og det ble en...... ;)

high-end klassiker....
:?:
....
...
..
.
AUDEMARS PIGUET RO i finanskrisetiden :)

Den krevde en natt med dårlig søvn før den kom på plass. :|

Jeg satser på en IWC Pilots Mark XVI i januar.. Har nok ikke mulighet før jul :(

Forresten ny på forumet. Alltid koselig å "prate" med likesinnede :)

Velkommen MicroMan!

Jeg har også siklet på en IWC XVI. Hva er det du ser for deg? Stållenke eller reim? Svart eller hvit skive?

Selv synes jeg den med typebetegnelse IW325502 er den tøffeste. Brun reim og hvit skive.

Takk, takk :)

Jeg ser nok for meg sort skive/sort rem.. Tenke - tenke - tenke..

Regner med å montere clasp isf. den vanlige låsen som følger med, slik at remmen ikke blir så fort slitt.

Vurderer sterkt den nye Rolex sub i stål når den en eller annen gang kommer. På TZ spekuleres det på om den kommer i 2010. Vi får se.. Mye annet frister også.

Dec 29, 2008 12:13 PM

At local FedEx facility

GARDERMOEN NO

Package not due for delivery

Estimated delivery
Dec 30, 2008 by 6:00 PM

;)