Din prosjektbil:

Her er min prosjektbil. Bildet er tatt i dag.
Etter nesten ett års stillestand og fiks (lakk osv) var bilen på tur mot Fornebu i dag.
Kom ikke lenger enn til Grønnmo før bensinpumpen sa takk for seg...
Skal alltid være noe med gamle biler!

293932_10150428102695733_663175732_10563494_184265923_n.jpg

Ursa, var du en tur på Forenbu mandag ettermiddag også?? satt i møte (IT-fornebu) og så en slik en kjøre forbi (tror jeg da ihvertfall)...utrolig morro å oppdage at det var 2 (inkludert undertegnede) av 15 tilstede som snudde hodet etter bilen og ble helt avsporet ...resten av møte ble viet italienske sportsbiler da det vat vi som styrte møte:D
 
Ursa, var du en tur på Forenbu mandag ettermiddag også?? satt i møte (IT-fornebu) og så en slik en kjøre forbi (tror jeg da ihvertfall)...utrolig morro å oppdage at det var 2 (inkludert undertegnede) av 15 tilstede som snudde hodet etter bilen og ble helt avsporet ...resten av møte ble viet italienske sportsbiler da det vat vi som styrte møte:D

Hehe, det stemmer bra det. Jeg jobber på IT-Fornebu selv, og da det var så nydelig vær med tørre veier valgte jeg å kjøre den til og fra jobb. Det er en hårfin grense mellom de som snur seg for de de ser det de liker, og de som snur seg, ristende på hodet. I alle fall når jeg kommer i fullt øs forbi Telenor..!
 
Tja..? Den var jo egentlig ryddet bort allerede, og jeg er vel forholdsvis skeptisk mot saltede veier.
På den annen side; kommer dette flotte været tilbake med helt tørre veier kan det jo hende jeg kjører en runde til!
JEg har heldigvis spylemuligheter rett utenfor det oppvarmede lokalet jeg lagrer i, så eventuelt saltstøv fra veien fjernes umiddelbart. Kan la høre fra meg om det ser ut til at det blir en tur!