Dine beste klokkebilder!

Jeg tar den gjerne uten krone.

Jeg syns at Omega har gjort en god jobb der: Disse lugs har mye mer gjennomføring enn Sub´en. Tallskiven er egentlig UK MOD "sitt arbeid".
Det er egentlig trist at det er så stor pris forskjell : Jeg kunne tenke meg i å ha begge to i boksen...
 
Hehe..derom strides de lærde! Har bestemt meg for at den neste som skal inn er nettopp en slik Seamaster. Så nå går alt som kan omsettes ut døren :p

Den er veldig behagelig å ha på.
Prisene har gått opp de siste årene på disse NOS...
Og at Omega relanserte den SM300 i ny drakt skal bare utvikle interesse mot disse eldre versjoner tror jeg.
 
Vindu reflektor og en stol.

233-07.jpg



seiko-sm03.jpg



sm300-3.jpg



sub09.jpg


gmt06-lav.jpg
 
Lek med å sette sammen to bilder funnet på nettet:

10950611_636867669773641_938172733_n.jpg



Og, ett tatt egenhendig i dag og ett annet i går. Må ha det litt sprekt / fargerikt i vintermørket. :)



10914571_386821661498323_347106087_n.jpg


10954643_411898615652422_896969249_n.jpg
 
Lekkert som alltid @Loevhagen! Hvordan fikk du den helt svarte bakgrunnen? Photoshop eller bare bra lyssetting? Hvordan belyste du motivene?
 
Redigert av en moderator:
Lekkert som alltid @Loevhagen! Hvordan fikk du den helt svarte bakgrunnen? Photoshop eller bare bra lyssetting? Hvordan belyste du motivene?

Takker. Den sorte er noe så enkelt som et sort A2-ark plassert et stykke bak Geneva Labs radioen. Lyskilden er bare en 27" iMac til høyre og et hvitt A4-ark satt på venstre siden av klokka som reflektor. That's it. Påse at bakgrunnen (det sorte arket) ikke lyses opp av skjermen på iMacen, så vil du få kullsvart bakgrunn.
 
Redigert av en moderator:
Moro med foto

Litt lek og moro med kamera og lyssetting får frem masse pene ideer.
Liker at du deler dine tips og triks @Loevhagen :D
Har testet ut en litt av det selv;) Moro når det funker så himla bra med enkle triks!
Her kommer en liten miks av mobilbilder og speilrefleks, men de er dog formatert for Instagram, så ikke helt optimalisert for storskjerm;)




































 
Redigert av en moderator:
Syntes dette ble halv bra.
Forøvrig veldig vanskelig å ta gode bilder med mobilkamera, noen som har noen gode løsninger?

 
Syntes dette ble halv bra.
Forøvrig veldig vanskelig å ta gode bilder med mobilkamera, noen som har noen gode løsninger?

Mobil eller annet spiller egentlig mindre rolle enn det viktigste; godt lys og at man treffer på hvitbalansen.
 
@Loevhagen Du postet nettopp et bilde på instagram som mildt sagt hører hjemme her :D

Edit:

@Skovdahl Tror du at du kunne fjerne de overflødige bildene i quoten av MrFinale sin post hvor du kommenterer på den (veldig flotte) Tudoren? Scrolle-fingeren min fikk nesten krampe da jeg skulle nå bunn her :p
 
Redigert av en moderator: