Dine "grails"

Jeg må nok legge meg på litt samme linje som Sponon. Her går det mest i sportsklokker, så det meste vil være oppnåelig med en viss grad av prioritering.

1. Liker veldig godt Patek Nautilus 5980, men kan godt gå for en annen Jumbo i samme størrelse

5980_3.jpg

Kunne kanskje plasseres i kategori 2, men er her av to grunner. Det er ikke lett å finne eksklusive sportsur med mindre man går over i eksotiske materialer. Jeg ville heller aldri kunnet forsvare å bruke og ripe opp et slikt ur med mindre jeg var stinn av gryn generelt.

2. Her må jeg legge en Rolex Double Red Sea-Dweller. Kunne fint kvittet meg med alt og hatt denne som daglig bruksklokke.

TA446-1.JPG

3. Jeg er selverklært titan-fanatiker, men liker jo at de ser ok ut da. Denne modellen er ganske sjelden på markedet, og aldri når lommeboka er full.

Omega Seamaster Chrono 2293.52:

1470_3746.jpg

Hiver meg på Espenbeki sine, dog slik at jeg flytter Daytonaen og MilSuben opp i kategori 1 :)
Grail kat. 3 anser jeg som kokker jeg begjærer og som er realistiske på et eller annet tidspunkt, hiver da inn Red Sub, IWC Portuguese, PAM 312 (sic!), Rolex Explorer Polar, Daytona, LLD, Omega SMP..+++ :D