Dine nyanskaffelser - her!

Medlem
24. juni 2010
Samletråd for unboxing og bilder av nyanskaffelser

Forumet, spesielt galleri-delen, har i det siste vært preget av mye unboxing og bilder av nye vindundre. Da Tombs foreslo å slå disse sammen, var jeg helt enig i at det ville være en god ide med en samletråd - og vips!

Her kan alle nyanskaffelser postes, tråden må gjerne flomme over av bilder, lumeshots, unboxing og i det hele tatt.

Nå har alle en god grunn til å kjøpe nye nytt, så vi får litt liv i denne samletråden!
:cool:

Flott med ny tråd for nyanskaffelser :D

Min siste <3 2010 Breitling Avenger Seawolf Titan

P8060023.jpg

Takk:cool:

Flott tiltak. Kanskje moderator kan flytte endel av unboxing-trådene som er spredt rundt hit?

Er redd dette ikke var så lurt jeg...

Det (kan) bli mye rot når "alle" skal poste i samme tråden, kanskje heller få en egen kategori med "unboxing".

Synes at "alle" fortjener en egen tråd hvor de kan "unboxe" og få kommentarer, gjerne etter en uke også.

Tenk hvor kaotisk det blir når "alle" skal kommentere i en og samme tråd...

Min mening uansett!

Er redd dette ikke var så lurt jeg...

Det (kan) bli mye rot når "alle" skal poste i samme tråden, kanskje heller få en egen kategori med "unboxing".

Synes at "alle" fortjener en egen tråd hvor de kan "unboxe" og få kommentarer, gjerne etter en uke også.

Tenk hvor kaotisk det blir når "alle" skal kommentere i en og samme tråd...

Min mening uansett!

Godt poeng. Jeg er enig. Blir nok en litt for stor tråd ja.

Jepp, god idé. Det hadde vært kjipt å ikke kunne lage en egen unboxing-tråd når man har fått noe nytt, vil jo gjerne ha litt oppmerksomhet da ;)

Jepp, god idé. Det hadde vært kjipt å ikke kunne lage en egen unboxing-tråd når man har fått noe nytt, vil jo gjerne ha litt oppmerksomhet da ;)

Kanskje mod rydder opp i tråden (sletter diskusjonen rundt hvordan tråden bør være), og trådstarter skriver om "reglene" for tråden og lager et eksempel i hovedposten? Så holder vi denne tråden fri for unødige poster, og lar det være et slags oppslagsverk i unboxingtråder! :D

Kanskje heller få en egen kategori med "unboxing".

Det enkle er ofte det beste...

:eek: