Direkte fra min pusher i Grenland

Grattis MM!!! Noe frisk og litt annerledes, like like like:0) Og takk for skribleriene også, fornøyelig lesing på en søndags ettermiddag:)

Denne kommer til å kle deg Minuteman! Flott klokke som viser igjen uten å bli for voldsom. Godt valg! Og Det med smak og preferanser som lever sitt eget liv er halve moroa med klokkeinteressen.

Vi bestilte jo iMac til deg. Har du ikke fått den? Vi bestilte en kasse med Sink the Bismarck også. Den har du vel fått?

@Tore

Nei, her har det ikke kommet noe, og hvis Sink the Bismarck er det skvipet jeg fikk av @Entropy så er jeg sannelig glad for det.

@Alle

Jeg er ikke så flink som Moore til å takke personlig for alle gratulasjoner, men jeg retter med dette en stor takk til dere alle for hyggelige godord som har kommet i tråden.

Redigert av en moderator:
Denne var svært overraskende!
Ser frem til å tafse på den ved neste GTG - har faktisk aldri hatt denne på hånda.

Uansett - grattis:cool:

Gratulerer med en meget vellykket klokke fra Rolex! Den blå skiven er fantastisk i sollys :cool:

Her snakker vi Mr Minuteman!
Dette var moro - stort grattis!

Denne versjonen av en YM har jo det definitive særpreget som tidligere versjoner har manglet, og jeg forstår så utmerket godt din fascinasjon. Her snakker vi høy "wanna-have-some-fun"-faktor. Både alene og sammen med ......noen!:)

Nyt den vakre.
Den kler deg!
:cool:

Edit:
Glemte å nevne det; - men samtidig stor takk for en utsøkt verbal presentasjon, og ikke bare bilder.
Det gir stor glede å lese slikt.
(Og nå har du lagt "lista" MM. Gleder meg enda mer til neste...:))

Redigert:
Takk for en utrolig fint innlegg, og flotte bilder. Tror ikke dette var særlig bra for meg å lese, kjenner at det har begynte å klø nå...;)

Grattis! Herlig klokke! Jeg forventer å se en del bilder av denne i vårsolen/sommersolen da skiven og klokken genrelt fortjener det! :)

Gratulerer MM. Den blåfargen og bezelen gjør hele klokken. :) Jeg vet ikke helt hvorfor, men bezelen får meg til å tenke på Blancpain. Nyt våren og sommeren med en nydelig klokke.