Diskré LV?

Medlem
22. april 2008
Husker at mange skiftet den grønne bezelen til 16610LV til en svart en, for en del år siden.

Men, hva sier dere Rolex-lovers til denne her? ;)

Capture33_zpskhkb93zy.jpeg

Redigert:
Tja, hadde ikke gjort det selv på min må si jeg synst det så kult ut! Kjør på vist du tror det blir en vedvarende kombo :cool:

Nope her:D

For meg så er det den grønne bezelen i kombinasjon med sunburst skiva som gjør 116610 LV så fantastisk vellykket:D

Personlig ville jeg heller gått for en klassisk svart sub, eller en hulk. Elsker wow faktoren til hulk men liker også klassiske looken til LN. Den eneste løsningen jeg ser på dette problemet er å kjøpe en av hver. :rolleyes:

Jeg synes det er kult. Har faktisk tenkt tanken selv på min LV. Men mer som en midlertidig greie.
Noen som vet prisen på en separat LN bezeling med insert?

Kult og kledelig!
Motsatt av den gamle Hulk. Dette gir den en ny idé og look. Stilig!
Men for all del, spar de gamle delene slik at den kan bygges tilbake.

8

Jeg synes det er kult. Har faktisk tenkt tanken selv på min LV. Men mer som en midlertidig greie.
Noen som vet prisen på en separat LN bezeling med insert?

Tror det er vanskelig å få kjøpt løs bezel/bezel insert uten å levere den gamle eller vertfall levere rett klokke uten insert/bezel. Det er kjipt, men er vel for at folk ikke skal begynne å mikse til klokkene.

Edit: Dette gjelder i vertfall for de keramiske insertene så vidt jeg husker. Usikker på insert for en 16610LV/LN.

Tror det er vanskelig å få kjøpt løs bezel/bezel insert uten å levere den gamle eller vertfall levere rett klokke uten insert/bezel. Det er kjipt, men er vel for at folk ikke skal begynne å mikse til klokkene.

Edit: Dette gjelder i vertfall for de keramiske insertene så vidt jeg husker. Usikker på insert for en 16610LV/LN.

Det er ikke noe problem å kjøpe bezeling til 1680 og 16610, har gjort det selv, så kan ikke skjønne at de ikke vil selge til 116610. Kan høre med Bjerke.