- Medlem
- 18. jan. 2008
siggen7 skrev:Finnes kun i TT eller gull.
Anders skrev:siggen7 skrev:Finnes kun i TT eller gull.
Denne er da vitterlig stål/hvitt gull?
siggen7 skrev:Anders skrev:siggen7 skrev:Finnes kun i TT eller gull.
Ja finnes kun i TT (twoTone) eller helgull :?:
Ja finnes kun i TT (twoTone) eller helgull :?:
Vi er enige. Kommer sikkert en i stål på Basel 2010, vet også helt sikkert at den nye stålsuben kommer. Tipper den har rød skrift på skiven (suben).Jeg har alltid ment at twoTone betyr stål og gult gull, men da er vi altså egentlig enige
Vi er enige. Kommer sikkert en i stål på Basel 2010, vet også helt sikkert at den nye stålsuben kommer. Tipper den har rød skrift på skiven (suben).
Anders skrev:Vi er enige. Kommer sikkert en i stål på Basel 2010, vet også helt sikkert at den nye stålsuben kommer. Tipper den har rød skrift på skiven (suben).
Nei, da var vi ikke enige likevel For den eneste modellen som kommer i stål er den som har hvitt gull bezel, og det er den som vises her. Stål kasse og lenke. Ikke noe hvitt gull i lenka, kun polerte midtledd. Altså har modellen kommet allerede.
Flere bilder her.
siggen7 skrev:Jeg har fått prøvd den på hånden; det er et svært stilig ur, kassen ser nesten ut som 16610, men noe mer avrundet. Den har blitt "stor". Finnes kun i TT eller gull. Prisen på TT er 69500,-. En av mine favoritt ur
xe3l skrev:69500 er prisen for datejust m/delgull lenke. I stål med hvittgullbezel koster den noe på begynnelsen av femti-tallet. Prøvde den nye suben i delgull for noen dager siden, den kostet 75K, urmakeren kom trekkende med datejusten i delgull som kostet 69500. Mener å huske at DJ II koster noen lapper mer enn GMTen...altså omlag 55K