DN: Vil gjøre Norge til klokkeland

Bruvik er vel flott, det er alle DW-kopiene som dukker opp artikkelen viser til.

Billige batteriklokker kommer neppe til å slå an på TS med det første, uansett hvor de er produsert.......

• Liker
Reaksjoner: Akrapovic
Ja, DW har klart å bli veldig populære blant den kvinnelige delen av befolkningen. Eg merka sjølv at det var vanskelig å finne en dameklokke til akseptabelt pris med et design som tiltalte nok i forhold til disse batteriklokkene.

Ja, DW har klart å bli veldig populære blant den kvinnelige delen av befolkningen. Eg merka sjølv at det var vanskelig å finne en dameklokke til akseptabelt pris med et design som tiltalte nok i forhold til disse batteriklokkene.

Det er jo helt greit at kvinnemenneskene foretrekker disse billige batteriklokkene.
Det ble jækla dyrt etter at fruen fant ut at det bare var Rolex som dugde.:eek:

Jeg vil nå driste meg til å si at jeg observer DW på like mange menn som kvinner.

giphy.gif

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Kickstarter er jo full av liknende prosjekter. Jeg tror det er mange som prøver å ri på bølgen etter DW. De færreste kommer til å lykkes. Dette prosjektet har jeg heller ingen tro på. Forsøket på å bruke ambassadører og lage en kunstig historie bak produktet er sjeldent veldig vellykket.

DW omsetter for 1,4 milliarder så der er en bra stor kake å ta av.

Men det er å blir døgnfluer, som alt annet som satser på denne delen av markedet.

Merkevarer basert på godt håndtverk og kvalitet i alle ledd står seg som regel best over tid.

På tide med et norsk merke med skikkelig inhouse verk og 100% Made in Norway. Med norske materialer. De klarte jo å file til urverk for hundrevis av år siden så umulig kan det vel ikke være :cool:

Disse er i en artikkel på VG+ i dag. Ser ut som de har oppgradert til mekanisk urverk, men tviler på det blir snarlig unboksing.

Men kanskje det har noe for seg: "De retter seg mot kunder i aldersgruppen 25 til 40, kunder som «vil legge noen ekstra kroner i en klokke, og som bryr seg om designdetaljer». Selv har Ole Øivind modellen «Berserk» rundt håndleddet, en klokke som den verdensberømte klatreren Magnus Midtbø har reklamert for. ...... – I butikkene er klokker låst inne bak montere, og du må spørre betjeningen om å låse dem opp. Vi vil bygge montere der du kan stikke hånden inn og kjenne på klokkene. Vi vil bygge et eget Harper & Brooks-univers inne i butikkene der kunden kan føle kvaliteten og omtanken vi har for våre produkter." Det høres ganske eksklusivt ut - noen som sender boks ideen til Bjerke og co?