Dobbel! Gammel kjenning + en ny grail

Gratulerer! Begge er av mine absolutt favoritter. Helt rått med de to i "en" handel.
 
Gratulerer!

Nydelig Breitling! Som jo er i skuddet her på TS for tiden :)

Mye interessante unboxinger i disse dager!
 
Her er det bare å bøye seg i støvet, et eksempel til etterfølgelse... Jeg gratulerer så meget med 2 flotte ur!
 
Grattis med dobbel! Klassisk, og flott PO.

Men den breitlingen! fyttigrisen den var pen! :)

Og, ja.. en galleri-tråd syntes jeg du burde stelle i stand! :)
 
For en gjeng! Kommer hjem fra hytta, med 4 sider fulle av gratulasjoner, takk så mye alle sammen! :D

Jeg er storfornøyd, og sitter nå her med Transocean på høyre hånd, og PO på venstre, føler meg helt latterlig heldig! PO er en kjent klokke for veldig mange her inne, så den trenger ikke veldig mye introduksjon.

Det som jeg synes er veldig artig, er at mange fremhever Breitlingen som den peneste. I mine øyner har denne klokken alt! 43 mm med klassisk og tidløs eleganse, og et urverk som er starten på noe helt nytt for Breitling. 70 timer gangsreserve, og hele 5 års garanti. Breitlingen ble også levert med digitalt garantipapir, fiffig detalj. Pandaskiven synes jeg selv er utrolig fin, og markører og visere skinner om kapp. Det er også et veldig fin fargespill i subdialsene. Breitling kan nemlig mer en 48 millimeters ur med blanke lenker :)


Takk igjen, det vil nok komme flere bilder i Dagens fremover!
 
Denne tråden så jeg ikke før nå. Dobbelunboksing! Gratulerer så mye. Den Breitlingen der var helt nydelig. De har virkelig fått det til med Transocean serien :)