dobbel unboxing

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
To pakker i dag. Her er den første. Hva kan dette være?
L1000303.jpg

L1000304.jpg

Må bare få bildene inn på photobucket :) Går litt tregt i dag pga bihulesprengt hode :(

Her er to til, merket oppklart i alle fall. Flere kommer snart...

L1000305.jpg

L1000306.jpg

Vel, ikke noe mer spennende enn en speedy pro, men det er min første og spennende nok for meg. Gliser for øyeblikket bredt, og hodepinen kommer i bakgrunnen :D Ikke den mest spennende årgangen heller, ca 1992, men akkurat gammel nok til å få fin farge på timemarkørene.

L1000307.jpg

Er ikke så glad i denne lenka, men har heldigvis en ny og fin fra Alaskaen som jeg kan bruke. Først må lenka av og en omgang med tannkost og zalo.

L1000308.jpg

Naken og nybadet. Herlig!
L1000310.jpg

Da var det nye klær på. Ble akkurat så bra som jeg håpet på. Jeg ser at gulningen på lumen ikke vises godt på bildene, men den matcher natursømmen på reima perfekt :cool:

L1000311.jpg

Grattis :) En Speedy er alltid spennende og bra, uansett hvor i rekka av klokker den kommer :D

Men, det står "Dobbel unboxing"... Hvor er resten?

Dessverre er chrono-sekundviseren ca 1/10 sek usentrert. Noe de fleste ikke ville sett, men et lite irritasjonsmoment like fullt. Vel... fort glemt etter litt bruk.

Over til neste boks. Der var jeg så ivrig at den kom ut av boksen før jeg kom på å ta bilder, så her er det rett på:

L1000313.jpg

L1000318.jpg

L1000315.jpg

L1000316.jpg

L1000317.jpg

Denne liker jeg i hvert fall ikke lenka på. Mye lenkeaggresjon i dag. Måtte rett av. Forskriftsmessig zalo-spa, og den ble svært så fin til tross for litt riper her og der. Dette er en ca 10 år gammel seamaster 120m. Den er et ledd i en lumsk plan om bursdagsgave til kona snart. Hun går for øyeblikket rundt med en Mangoklokke (vel, det kunne vært verre, den er i det minste svart) og nekter på at hun trenger noen annen klokke. Hun er lite begeistret for bling i hverdagen, så en sporty upretensiøs klokke er det eneste hun til nød kan bruke, men hun vil ikke ha noen klokke sier hun. Håper forresten hun ikke leser her inne, men oddsen for det er vel ca 1:1000000 :D

Jeg tror jeg er på sporet av noe her. 36mm kasse, 18mm lugs. Svært prosaisk no-nonsense design. Sporty men likevel litt elegant med polert bezel, men den kan ikke beskyldes for å være blingy i hvert fall. Skal overleveres i fin rød omegaboks med et utvalg mellom svart, mørkegrå, oliven og flerfarget nato i boksen.

Hvis ikke denne går inn så gir jeg opp. For å være på den sikre siden må jeg nok gi henne en annen gave i tillegg, og på forhånd be om 100% ærlig respons.

Det der er jo en slags mini-bond lenke, kunne vel vært mye verre :p.
Burde fungere finfint på en kvinne den der uansett tilfelle!

Og gratulerer så mye med Speedyen, har lyst på en slik selv :).

Grattis Speedy blir aldri feil, flott klokke.
Men jeg synes den seamasteren var veldig lekker, om fruen får den er hun veldig heldig.
Men det er sikkert fortjent.:p

Men jeg synes den seamasteren var veldig lekker, om fruen får den er hun veldig heldig.

Veldig enig med Braute. Seamasteren var lekker. Falt ikke helt for lenken, men skiven var råfin (på en jentehånd naturligvis). Speedy er Speedy, som DJ, et must. Gratulerer med begge.

Det der er jo en slags mini-bond lenke, kunne vel vært mye verre :p.
Burde fungere finfint på en kvinne den der uansett tilfelle!

Og gratulerer så mye med Speedyen, har lyst på en slik selv :).

Takker! Det er jo høyst subjektivt, men jeg har aldri likt disse lenkene. For mange striper og rot for meg. For henne er lenke uansett uaktuelt, så da er saken grei. Jeg tror hun liker gummireim, men jeg er litt usikker på hvordan det vil se ut på denne. Tryggest med nato, håper det slår an.

Det blir jo spennende å se hvordan hun reagerer i og med at hun ikke vil ha klokke. Jeg risikerer jo at det blir tatt ille opp, men jeg kan ikke tenke meg at hun kan motstå denne. Skal poste bilder når jeg får natoreimene.

Grattis med Speedy.:D

Hva med å shoppe inn noen Hirsh lærremmer?
Disse finnes i flere damefarger type rød, rosa, hvit etc...
De er vannavvisende, og er behagelige på hånden.
Så kan du kose deg med å bytte reimer, mens kona får "ny" klokke til ethvert antrekk.;)

Da er fødselsdagen overstått og gaven falt heldigvis i smak. Klokken er innkjøpt for lenge siden, men hun sa for noen uker i siden at kanskje hun burde hatt en ny klokke (Mango-skrotet var i ferd med å falle fra hverandre), så da så jeg mitt snitt til noen uskyldige spørsmål om hva hun i så fall kunne tenke seg. "Ikke hvit skive i hvert fall"....osv, ingenting som stemte. Ble litt nervøs, men det gikk heldigvis bra. Tror det var kjærlighet ved første blikk :)

Jeg ga opp å finne ut noe om reim, dumt å kjøpe en haug med reimer som ikke blir brukt. Den ble overlevert på en enkel sort gummireim, og sitter nå på en av mine zuluer som er 2mm for stor. Ser ut til at det går mot en paddet sort eller karamellbrun kroko. Akkurat det motsatte av det hun sa på forhånd selvsagt :roll:

L1000737.jpg