Da jeg så at jeg nærmet meg dobbel WIS var det jo ett klart signal fra høyere makter, jeg trengte ett nytt ur!
Valget ble enkelt, jeg hadde i lengre tid anbefalt dette gang etter gang til folk som opprettet de typiske "jeg trenger ett ur i budsjettklassen, hva bør jeg kjøpe?"! Det ble for domt å fortsette slik uten å eie uret selv Tilfeldigvis ble det lagt ut ett for salg her på sonen i samme tidsperiode, så ja da var det ingen tvil!
Nok fjas, tid for bilder
Ble litt forvirring da pakken kun var sendt til kontoret uten referanse til mitt navn, men etter litt dektektiv arbeid fant jeg den rette pakken! Stor å fin, dette må være en massiv sak!
Se der ja, typisk lure pakke
Hamilton ja! Men hvilken?
Ganske så fin innerboks også! Men hvilken modell skjuler seg på innsiden?
Hamilton GMT master II? FAKE
Neida, en intra-matic var det såklart
En WS må til!
Thanks for WATCHing
Og en takk til @Andreaskh for en smertefri handel!
Valget ble enkelt, jeg hadde i lengre tid anbefalt dette gang etter gang til folk som opprettet de typiske "jeg trenger ett ur i budsjettklassen, hva bør jeg kjøpe?"! Det ble for domt å fortsette slik uten å eie uret selv Tilfeldigvis ble det lagt ut ett for salg her på sonen i samme tidsperiode, så ja da var det ingen tvil!
Nok fjas, tid for bilder
Ble litt forvirring da pakken kun var sendt til kontoret uten referanse til mitt navn, men etter litt dektektiv arbeid fant jeg den rette pakken! Stor å fin, dette må være en massiv sak!
Se der ja, typisk lure pakke
Hamilton ja! Men hvilken?
Ganske så fin innerboks også! Men hvilken modell skjuler seg på innsiden?
Hamilton GMT master II? FAKE
Neida, en intra-matic var det såklart
En WS må til!
Thanks for WATCHing
Og en takk til @Andreaskh for en smertefri handel!
Redigert av en moderator: