Doxa-tråden

Nå skal plasten av og lenken justeres:) Dette var bedre enn forventet.
Vis vedlegg 84081
Vis vedlegg 84082
Vis vedlegg 84083

Er det lov å spørre hva slags dimensjon du har på ditt håndledd? Meget pen klokke, men ikke så enkel å få teste selv. Ser det er en artig påske variant på vei som jeg vurderer, til neste påske vel og merke :)
SUB300-Poseidon_1.png

Er det lov å spørre hva slags dimensjon du har på ditt håndledd? Meget pen klokke, men ikke så enkel å få teste selv. Ser det er en artig påske variant på vei som jeg vurderer, til neste påske vel og merke :)
SUB300-Poseidon_1.png
Kikket selv på den der. Frisk sak, som også har sin historie:)
Jeg er 17,5 cm. Her er en modell du kjenner opp mot Doxa. Den ligger veldig fint på armen og føles mindre ut enn en 40mm Rolex.
7FC65B82-CB6C-409D-A22A-FA81783EF5CE.jpeg

Jeg har sittet på gjerdet ift. Doxa noen år. Nå bestilte jeg nettopp Divingstar og kjenner jeg meg rett representerer det et demningsbrudd som gjør at jeg kjøper ytterligere to Doxa i nær fremtid.

Vis vedlegg 84216

Grattis! Utrolig sprek klokke, med en fin historikk. Sitter akkurat og vurderer om jeg skal trykke på knappen selv. Elsker den gulfargen!

• Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Hvor fikk du denne fra som NOS?
Jeg fikk fatt i den fra en samler i England som jeg kom i kontakt med på et dykker/klokke forum. Klokken var NOS og jeg var selvfølgelig veldig happy med det. Med en pris høyere enn retail, frakt og fortolling, så blir det en forholdvis dyr sak, men angret ikke når jeg fikk se den skiven:)

Så her er en Aqua Lung fra 1967 og en fra 2017:rolleyes:

610E8ECB-71CD-4BA8-87CC-6FDB690282E6.jpeg

Redigert:
Jeg får joine denne tråden med min gamle traver, en Doxa Searambler 300t. Denne ble kjøpt på TS for en del år tilbake. En glad 70-talls dykker! (Beklager dårlige bilder, skal se om jeg får knipset noen bedre i sommer).

05b655ac-c886-4b76-9c13-54eddff4a8fd_zpsxfrksssg.JPG bilde_zpsd7e933d9.JPG

Jeg får joine denne tråden med min gamle traver, en Doxa Searambler 300t. Denne ble kjøpt på TS for en del år tilbake. En glad 70-talls dykker! (Beklager dårlige bilder, skal se om jeg får knipset noen bedre i sommer).

Vis vedlegg 85632 Vis vedlegg 85633
Har vært så heldig og få se denne skiven live. Den er meget flott! Denne er også opprinnelig fra det amerikanske markedet, så den har nok sin historie og:)