Drømme klokke fra Patek Philippe på Finn !!

Jeg kan tilby en Bugg og fire Smørbukk, samt et rookiekort av Peter Forsberg.

Nei, jeg tør ikke tenke meg hvor budene begynner, det er jo utvilsomt en svært pen klokke.. Hadde jeg hatt råd ville jeg ha slått til... selv om det er gull! ;)

Tja, jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt den om jeg hadde råd...... Det er utvilsomt en spennende og pen klokke, men er det nok "bang for the buck!"?

Tipper prisen som evt blir akseptert ligger på noe rundt eller i overkant av den nevnte nyprisen. Et kjapt søk på nett på tilgjengelige eksemplarer antyder en pris på mellom 2 og 3 hundre tusen kroner.

200-300K da begynner det å bli seriøst mye for en klokke, i hvertfall for
en hvermansen som meg. En nydelig klokke for all del , men hadde lottokupongen
min endelig virket så hadde jeg nok fordelt 200-300K på flere ur enn
bare ett. Det står i anonsen at salget ikke skyldes pengemangel, og det sier seg vel
neste selv når man kan fleske til med en sånn sak bare en måned tidligere.
Det er ikke min drømmeklokke, jeg er heldigvis laget slik at jeg ikke drømmer om noe
jeg aldri kan få :mrgreen:

Selger skriver:
Dette er kansje det mest ultimate sports-uret som er laget!

Sportsur my ass !
I gull, fancy croccorem med pinglete clasp, og vanntett til hele 60m.....fin og jålete klokke, men særlig egnet til sportslige aktiviteter er den dog ikke !

PP har sin historie som er både imponerende og spennende, ingen som helst tvil om det!

Når det er sagt kalles en PP med månefase, dato og power-reserve for komplisert, mens en Omega med dato, dag, måned, månefase, stoppeklokke i tillegg til timer, minutter og sekunder for "et vanlig 7751 verk" og nyter liten respekt.

Det er måte på hvor bra og eksklusivt dekorert et verk kan bli, jeeezezz. Fra tid til annen må vi se oss i selv litt utenfra og dra på smilebåndet, eller?

K-man skrev:
Fra tid til annen må vi se oss i selv litt utenfra og dra på smilebåndet, eller?

Definitivt! Må ta meg selv i fra tid til annen ufrivillig begynne å le/smile når jeg leser om/ser på klokker. Særlig pris og markedsføring. Det får være grenser, selv for de mest ihugga