Han til venstre har en jakke som er altfor stor. Skuldrene er altfor brede og det er masse stoff til overs under hans høyre arm. Skjortesnippen ser ut som noe fra et annet århundre.
Han i midten har tre knapper, hvilket har vært "ut" i Europa i mange år.
Han til høyre er utstyrt med for stor skjorte, sjekk overlapp i halsen.
Egentlig ser alle jakkene litt store ut, og alle har altfor brede slag i forhold til resten av jakken - og ihvertfall i forhold til hva som er moderne nå, selv blant de ordentlige skredderhusene.
Og dette er da altså bildene som en skredder har valgt for å profilere seg på internett. I 2014.
Sorry, men det er ingen av disse tre gutta som ikke skriker "jeg har ihvertfall ikke handlet i London eller Milano".
Eller er =Oslo ("er lik Oschlo") bladet som de vanskeligstilte selger i Oslo, av folk som ser vanskeligstilte ut på 100 meters avstand.
Edit: dog: jeg er gammel og gretten og kan ta grovt feil, hvilket jeg gjør oftere og oftere.
Jeg har ganske nylig kjøpt en dress fra Mike Tailor (se Mr. Mike Tailor ). Hans dresser ser helt forferdelige ut på nettsiden, men resultatet jeg har sett på noen av vennene mine gjorde at jeg valgte å prøve han. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og dette er faktisk den dressen jeg har eid som har hatt best fit. Nå har jeg aldri eid noen av de virkelig high end-merkene, men jeg er ihvertfall godt fornøyd med denne inntil videre. Når det er sagt så ligger en Corneliani-dress også i planene fremover. Må jo prøve det også
Slenger med et litt dårlig bilde av dressen min:
For denne dressen pluss et par skjorter betalte jeg rundt 2000 kr...