Det går mye på passform og hva slags snitt man liker. På meg blir ofte de svenske merkene (f.eks.Tiger og Oscar Jacobsson) altfor smale over skuldre og armer. Bertoni er noe bedre i den prisklassen. Ellers har jeg smoking fra House of Singles som jeg er kjempefornøyd med. Sand lager også mye bra. Har ikke Høyer outlet i Vestby også da? Du kan jo sjekke det utDrar opp en gammel tråd her, men det får så være.
For oss som sikter oss litt inn på de litt billigere dressene, hvor går dere? Selv har jeg hatt noen gode kjøp på outlet´en til Tiger på Norwegian Outlet, men blir jo litt dumt å låse seg til ett merke.
Men ofte er det sånn at man får det man betaler for. Og den dressen jeg har brukt mest i løpet av de siste to årene er en Ralph Lauren Purple Label kjøpt på Ferner. Koster skjorta (pun intended), men på salg prutet jeg den ned i 8k inkludert skredderarbeidet. Helt klart verdt pengene. Det er en klassisk blådress som aldri kommer til å gå av moten. En verden av forskjell på en dress som faktisk er sydd og ikke limt.