Dressklokke - Hamilton eller Certina?

Jeg begriper ikke at de kjører fake crock i stedet for en høykvalitets lærreim i samme prisklasse. Dette gjelder dessverre ikke bare Certina, man skal ganske høyt opp i pris for å få ekte croc som originalreim. Men av billigmerkene til Swatch er Hamilton helt klart mest "bang for bucks".

Jeg prøvde Certina. Den er for stor, synes jeg.

Men: Jeg har nå kjøpt klokke. Venter på den fra GG her på forumet. Dere gjetter ALDRI hva det er! Og jeg er spent selv også... Bilde kommer når klokka er i hus.

Todda

Jeg begriper ikke at de kjører fake crock i stedet for en høykvalitets lærreim i samme prisklasse. Dette gjelder dessverre ikke bare Certina, man skal ganske høyt opp i pris for å få ekte croc som originalreim. Men av billigmerkene til Swatch er Hamilton helt klart mest "bang for bucks".

Jeg skal ta det opp med urmakerbutikken hvor jeg kjøpte den. Syns at reima bør vare litt lenger i denne prisklassen. Hadde den kostet 299,- så skulle jeg ikke sagt noe på det, men......

Det er dårlig når reima ikke varer mer enn et par måneder! Hvordan gikk det hos urmakeren?

Ellers har det ballet på seg når det gjelder mitt forsøk på å kjøpe finklokke... Jeg som hadde en generalopprydning i klokkeboksen i sommer... Nå fylles den snart opp igjen. Det ene tok det andre (og det tok det tredje). Det er en skrudd logikk i det jeg venter på nå. Jeg kommer tilbake til saken!

Todda