nå er råden dyre på Tidssonen. Der, rettet det opp for deg @Entropy :)
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.308 Sted Kolbotn 29. aug. 2013 #21 Entropy skrev: nå er råden dyre på Tidssonen. Klikk for å utvide... Der, rettet det opp for deg @Entropy Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Entropy skrev: nå er råden dyre på Tidssonen. Klikk for å utvide... Der, rettet det opp for deg @Entropy
reim Medlem 17. juni 2009 Innlegg 2.814 Sted Oslo 29. aug. 2013 #22 I den opprinnelige prisklassen til trådstarter (noen som husker den? ) tror jeg Hamilton Jazzmaster i en eller annen avskygning er et godt valg. I "gå heller for en Sub først som sist"-prisklassen slår jeg et slag for IWC Portuguese 7 days. 42,3 mm men bærer stort. Redigert: 29. aug. 2013
I den opprinnelige prisklassen til trådstarter (noen som husker den? ) tror jeg Hamilton Jazzmaster i en eller annen avskygning er et godt valg. I "gå heller for en Sub først som sist"-prisklassen slår jeg et slag for IWC Portuguese 7 days. 42,3 mm men bærer stort.
mutriakis Medlem 10. okt. 2010 Innlegg 1.156 Sted Oslo 29. aug. 2013 #23 Løp og kjøp: Omega Seamaster Railmaster XXL 49,2mm - FINN Torget
ketiljo Medlem 2. juli 2010 Innlegg 83 29. aug. 2013 #24 mutriakis skrev: Løp og kjøp: Omega Seamaster Railmaster XXL 49,2mm - FINN Torget Klikk for å utvide... Mulig store klokker er i vinden om dagen, men det der er bare latterlig.
mutriakis skrev: Løp og kjøp: Omega Seamaster Railmaster XXL 49,2mm - FINN Torget Klikk for å utvide... Mulig store klokker er i vinden om dagen, men det der er bare latterlig.
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.308 Sted Kolbotn 29. aug. 2013 #25 mutriakis skrev: Løp og kjøp: Omega Seamaster Railmaster XXL 49,2mm - FINN Torget Klikk for å utvide... Du kom meg i forkjøpet her ja, syns prisen så grei ut - mye stål per krone
mutriakis skrev: Løp og kjøp: Omega Seamaster Railmaster XXL 49,2mm - FINN Torget Klikk for å utvide... Du kom meg i forkjøpet her ja, syns prisen så grei ut - mye stål per krone
H hxw Medlem 24. aug. 2011 Innlegg 1.016 Sted 7xxx 29. aug. 2013 #26 Fin pris på Railmasteren ja. Ikke like fin pris på den gamle Seamasteren han selger, IMO. ketiljo skrev: Mulig store klokker er i vinden om dagen, men det der er bare latterlig. Klikk for å utvide... Nja..tall på papiret er en ting, kan godt hende den bærer mye mindre enn man tror. Og det kan jo hende noen har håndledd til den Personlig tror jeg den hadde blitt i overkant for mine håndledd.
Fin pris på Railmasteren ja. Ikke like fin pris på den gamle Seamasteren han selger, IMO. ketiljo skrev: Mulig store klokker er i vinden om dagen, men det der er bare latterlig. Klikk for å utvide... Nja..tall på papiret er en ting, kan godt hende den bærer mye mindre enn man tror. Og det kan jo hende noen har håndledd til den Personlig tror jeg den hadde blitt i overkant for mine håndledd.