Dressur

Har verkeleg fått sansen for vintage Omega i det siste.. nokon som har eit stalltips om kor eg kan gjera eit kupp?
 
Takk takk!:grin:

Eg er imidlertid litt i tvil om eg skal gå for ein vintage Omega i prisklassen 3-5k eller ein ny Stowa Marine Automatic. Har ikkje fått prøvd nokon av dei på handa, så er litt vanskeleg å bestemme seg utifrå bilete på nettet..
 
Personlig ville jeg gått for en Stowa MO hvis jeg måtte velge:D
Det er viktig å huske på at vintage kan forårsake litt bekymring da de plutselig og brutalt må inn på service. De må sees på som litt skjøre skjønnheter har jeg erfart.:(
 
En kompis av meg har en Stowa Marine Original og han er ekstremt fornøyd. Superkvalitet for lite penger! Enste minuset jeg ser ved klokken er at skiven ser litt "billig" ut iforhold til resten av uret
 
Takk for innspel! Det med urskiva har eg aldri tenkt på, men eg har lest både her inne og på WUS at lærreimene til Stowa ikkje er noko å skrive heim om. Men det er jo den minste bekymringa;)

Har vel eigentlig bestemt meg for at det blir Marine Automatic (ikkje Original) dersom valget fell på Stowa som dressur, mest pga. 20mm lugs og 40mm skive. Eg har små handledd...