DSSD

Artig! Litt av et glass ja :D

Er det bare jeg som har lyst til å slipe bort litt tekst når klokken først er tatt fra hverandre? ;)

DeepSea-6Chronometerhemmung.jpg

Man skulle jo faktisk tro det var mulig å få til; glasset hviler vel på den så du kan ikke slipe det bort, nødvendigvis, men skulle tro det gikk ann å DLC farge hele jævla ringen så du slapp den vanvittige teksten...

Takk for linken, alltid artig å se. Ikke noe tvil om at det er solide saker i allefall ...
Og +1 på at teksten ødelegger for en ellers meget fin klokke. Blir liksom bare litt feil synes jeg. Men er fortsatt (selv med tekst-issues) i tenkeboksen på om jeg skal spare enda "litt" til og gå for en pent brukt DSSD eller en ny Omega 8500 ...Valgets kvaler ...

Synes sub og SD blir litt små med sine 40mm, så DSSD er et mer åpenbart valg for meg i såfall.

Jeg innrømmer det... jeg liker teksten inni klokka...også..

Veldig artig å se, takk for det Frik! Jeg har ingen problemer med teksten jeg heller, på en så røff klokke går det fint. Men den ligger på grensen, det kan jeg være enig i, det er nesten så man kan lure på om den kan lånes på biblioteket.

Brutal klokke!
Har veldig sansen for den på mennesker med store håndledd :)

Det er høyden og tyngden som er problemet for daglig bruk, etter en stund blir det rett og slett ubehagerlig, og slikt kan man ikke ha det i det daglige.:(

Til sitt bruk er den sikkert ok nok...

Artig! Hadde Rolex bare droppet den skriften rundt ringen så hadde jeg rett og slett digget den, og mye lettere tilgitt den klumpete størrelsen. Kunne blitt en skikkelig klassiker.

Fremdeles en utrolig stilig klokke, dog. Det glasset er jo bare enormt. :)

Dette er en av de få Rolexene som jeg ikke har sansen for... Det er noe med proposjonene som ikke stemmer...

Time`s are changing....

Gutter, om 20 år kommer vi til å digge den teksten;) Dette er virkelig fordelen med forum, hvordan skulle vi ellers se noen plukke fra hverandre en klokke til 50k+ på "gutterommet"

Det beste er selvfølgelig at de begynner å produsere DSSD uten tekst, nå. :cool: