Du skal selge en klokke i dag - hvilken?

Ut: 16610 sub. Denne får mest armtid men kunne vært erstatted med:
Inn: 16800 matt fordi jeg er hekta på matte subs (vegrer meg for å bade med 1680 red)

:p
 
1. Ut går 116610LN fordi den blir litt lite brukt og er litt "kjedeligere" enn mye annet, uten å være kjedelig.
2. Inn kommer 116610LN, igjen, for 3-4000 kroner mer enn jeg solgte for, fordi jeg angrer på punkt 1, for 4. gang, den gir jo en godfølelse uansett hvor kjedelig den er.
 
1. Steinhart Apollon med tre bezels, diverse reimer, boks og papirer (kommer senere når jeg er tilbake i gamlelandet, til den oppsiktsvekkende lave pris av kr. 2.250,-. Fordi den knapt brukes, og krona gnager litt på meg.

2. Nomos Weltzeit New York eller med hvit skive til en gunstig pris :p. Fordi kjerringa maser om en slik, og jeg finner ingen brukt New York-variant.
 
JLC Reverso Grand Taille- Fordi jeg sliter litt med å rettferdiggjøre 2 dressklokker i samlingen...


PP Aquanaut- Fordi det må være den ultimate hverdagsklokka
 
Muligens IWC Ingenieur Chrono - på tross av at den er nyservet fra Tiedemann og tilnærmet strøken.

Tja GMT II Cheramic - fordi, eller, ja, vet ikke, har egentlig bare litt lyst på den.:eek:
 
Solgte i dag 14060men min. Den desidert fineste submariner, men den ble til stadighet valgt bort for Sea Dwelleren.
Ønsker meg VELDIG en Zenith El Primero 36bph Tricolor. Hvorfor? Fordi den er så fin at jeg får vondt i magen. (Så om noen har en så hyl ut :D )
 
a) Ut går Rolex Day Date fordi jeg har funnet ut at helgull (gult gull) Rolex på lenke ikke ligger helt for meg.

b) Inn kommer en dressklokke i rosé-gull på alligator-rem (har ikke bestemt meg for hvilket, men hadde jeg fått pengene i hånden og måtte velge akkurat nå hadde det nok blitt Lange Saxonia). Grunnen til det er todelt; Jeg ønsker å prøve en litt mer diskré gullklokke og jeg trenger en skikkelig dressklokke.
 
a) Ingen. Solgte nettopp en keeper. SD 16600. Den ble ikke brukt, falt imellom 14060m og 116610LV.
b) MILGAUSS med hvit skive. Har fått helt dilla på det litt rare og annerledes designet! Anse dette som en WTB-post:)
 
1. Rolex Submariner 16610 - den er en av to, og begge skal på sikt gå.

2. Audemars Piguet RO 15400/15300/15202 - Er vel strengt tatt overflørdig å forklare?
 
ut: 114060. fordi den mister tid på håndleddet for tudor pelagos.
inn: i'm going all in baby! yachtmaster 2 i stål. 116680:cool::cool:
 
Redigert:
Ut: JLC Master Memovox, fordi jeg nesten ikke bruker den.
Inn: AP15300 hvit skive, fordi min PP5711 sort/blå skive savner tanta si.