Prøver å blåse liv i tråden igjen. Noen som har noen anbefalinger i Dubai? Hoteller, shopping, andre ting?
Burij Dubai, kan anbefales, selv om billetten kom på rundt 1000 kr
Jeg hadde kjøpt på nett før jeg dro ned, dette var til 148 etg, fant ut at det var for dumt å stoppe på 122 for å spare noen hundrelapper, billettene kom på 500 AED.Prøv å booke en billett til Burj Khalifa før du reiser ned; hvis ikke må du kanskje kjøpe en "gold ticket" (eller noe sånt) for å komme deg opp. Alternativt kan man bestille bord på At.Mosphere, noe som bringer deg opp til 122 etasje.
Satt utenfor på Starbucks, har aldri sett så mange dyre biler på kort tid som ble parkert, desverre så var de fleste hvitDubai er en opplevelse på mange måter.. Dubai Mall anbefales sterkt om man er klokkeinteressert. Ikke det at prisene er noe å "trakte etter" for de ligger nært opptil norske priser og da vil jeg sterkt anbefale å handle hos en norsk AD mtp. moms/garanti/kundeforhold osv.
MEN: Her snakker vi ikke om en urmaker som har flere merker inne og noen få klokker til utstilling. Her snakker vi at alle de kjente merkene har egne butikker med stort sett alt utstilt, så dette blir som en fornøyelsespark for klokkeinteresserte. Butikker som ligger like innenfor inngangen inkluderer Patek Philippe, Rolex, Omega og mange mange flere av de store merkene..
Satt utenfor på Starbucks, har aldri sett så mange dyre biler på kort tid som ble parkert, desverre så var de fleste hvit