Dykker fra Bjerke

Medlem
5. okt. 2012
Innlegg
78
Sted
Oslo
Det er nesten for ille. Parallelt med at jeg kjøpte en klokke fra en TS-medlem tusla jeg innom Bjerke for å prøve litt. Og gikk på en smell :eek:



Kjøpte noe fra et sånt internasjonalt klokkekompani :rolleyes:







Fine boksa si..


Fine klokka :cool: IWC Aquatimer IW376706



Beklager litt dårlige mobilbilder



Den går faktisk fint til dress også. Jeg falt veldig for de blå detaljene. Fine farger

Litt spesifikasjoner:

Special Edition To Mark The 100th birthday of marine researcher Jacques-Yves Cousteau. Engraved on the back of the case is a portrait of the ever-popular Frenchman, encircled by the words “A Tribute to J.Y.Cousteau 1910–2010”. The slate-colored dial bearing Cousteau’s signature. IWC is using this limited edition timepiece to help finance the restoration of the legendary research vessel, the ‘Calypso’.
- Brushed finished stainless steel case with polished finished beveled edges.
- Bold polished steel rimmed applied index hour markers filled with luminescent material.
- Stainless steel uni-direction black bezel with a generous grip which make under water adjustment. luminescent numbers & luminescent 15 minute zone.
- Crown - black rubber clad.
- Chronograph function:
- Small seconds sub-dial located at the 9 o'clock position
- Day & Date windows located at the 3 o'clock position.
- Black unidirectional bezel with luminescent numbers & luminescent yellow 15 minute zone.
- Rubber strap with quick-change system
- IWC Caliber 79320, beats at 28,800 vph, contains 25 jewels & has an approximate power reserve of 44 hours.
 
Redigert:
Gratulerer med et riktig lekkert ur.
:cool:

Det er livsfarlig å prøve noe på hånden, man kan vel si at hånden fanger. :rolleyes:

Men når det er sagt så var det da et riktig så lekkert ur du fanget.
 
Grattis, rådigger disse Aquatimer-chronoene! Virkelig kul! Vær obs på at rubberclad-kronen kan bli slitt. Har lest om dette på WUS, der bytte av krone har vært nødvendig på flere modeller. Tror den tåler litt, men er nok ikke det samme som stål.
 
Superflott:) Bare å gratulere:)

Noen ganger modnes forholdet og andre ganger er det kjærlighet ved første blikk:rolleyes:
 
Gratulerer med en fantastisk flott dykker! Den modellen er blant IWCs topp tre sammen med BP og portuguese perp cal!