Skal til Island om noen uker (jippi ) og det kommer garantert til å bli noen bad i varme kilder e.l. Husker fra sist gang jeg var der at det stinket svovel av de fleste varme kildene, og tenkte derfor ut den geniale idéen å ta med meg Helson bronseklokken min. Den trenger litt patina, og noen timer i og rundt svovelholdig vann vil nok gi patinaen et kraftig spark i riktig retning.
Jeg har lest litt forskjellige meninger om dette med å bruke klokker i varmt vann. Mesteparten har jeg imidlertid lest på WUS, og der er det så mange tullinger at jeg tar alt jeg leser der med en klype salt. Derfor høystærede, troverdige TS-medlemmer - hva er deres erfaringer og tanker rundt dette med å bade med klokker i vann som er varmere enn kroppstemperatur?
Jeg har lest litt forskjellige meninger om dette med å bruke klokker i varmt vann. Mesteparten har jeg imidlertid lest på WUS, og der er det så mange tullinger at jeg tar alt jeg leser der med en klype salt. Derfor høystærede, troverdige TS-medlemmer - hva er deres erfaringer og tanker rundt dette med å bade med klokker i vann som er varmere enn kroppstemperatur?