Edelt metall

Den der er meget pen, har eid stålutgaven og den er knall, men i gull er den jo bare utrolig flott.
Gratulerer!
 
Se der var den fremme, ja. Alltid interessant å se egne pakkeegenskaper i revers. Det verste er at jeg stod på posten og tenkte etter en mislykket teip-runde at: "Denne kommer til å se dustete ut på utpakkingen". Men nå er det jo ikke så mye fokus på eskene da. Heldigvis.

Takk for fin utboksing, og håper klokken vil gi deg mye glede.
 
Merker et lite stikk i magen når jeg leser denne unboxingen. Huff, jeg savner min litt!:(

Gratulerer så mye med et herlig ur og husk å poste mange bilder:D!
 
Gratulerer!! At klokker i edelt metall er "Innafor " er vel noe mange kommer til etter å ha hatt denne hobbyen en stund:).
Kult at du har realisert drømmen! Kjempefin, bruk den med glede:)
 
Grattis med den og ja gull er kult.

Gratulerer med en nydelig LLD!:D


Den der er meget pen, har eid stålutgaven og den er knall, men i gull er den jo bare utrolig flott.
Gratulerer!

Heftig! Gratulerer med gullklump! :)

Nydelig LLD. Gratulerer så mye :D

Innertier! Gratulerer!

Veldig fint skrevet, og gratulerer med en veldig fin klump!

Flott utpakking og nydelig ur:)

Gratulerer:)

Gratulerer med edelt metall! Et flott ur!:)

Grattis med lekker gullklump!

Tusen takk alle sammen!

Se der var den fremme, ja. Alltid interessant å se egne pakkeegenskaper i revers. Det verste er at jeg stod på posten og tenkte etter en mislykket teip-runde at: "Denne kommer til å se dustete ut på utpakkingen". Men nå er det jo ikke så mye fokus på eskene da. Heldigvis.

Takk for fin utboksing, og håper klokken vil gi deg mye glede.

Det håper og tror jeg at den kommer til å gjøre. Jeg vet jo allerede nå at den kommer til å bli en "søndagsklokke" som ikke er i den vanlige sirkulasjonen, men det var jo også derfor jeg kjøpte den.

Merker et lite stikk i magen når jeg leser denne unboxingen. Huff, jeg savner min litt!:(

Gratulerer så mye med et herlig ur og husk å poste mange bilder:D!

Jeg skjønner godt at du savner den, men du har mange år på å skaffe deg en ny gullklokke. Uansett så trenger du vel ikke gull før du begynner å få gråstenk i håret. :mrgreen:

Gratulerer!! At klokker i edelt metall er "Innafor " er vel noe mange kommer til etter å ha hatt denne hobbyen en stund:).
Kult at du har realisert drømmen! Kjempefin, bruk den med glede:)

Fin unboxing og enda finere klokke! Gratulerer så mye :D

Takker. :)

Grattis med fin fin klokke.....Dette må jo være et av de bedre gullkjøp på lenge ?

Det tror jeg faktisk det er. :)

Gratulerer så mye med en utrolig kul og lekker LLD! :)

Takk for det.