Alle AD`s jeg har snakket med siste uken sier prisjustering slutten av feb-->mars.
I den forbinnelse med at jeg handlet 116613LB jeg fikk denne infoen, så regner med at infoen stemmer.
Ja ja.
Hvis du har vært på byen 10 ganger siste året, og har fått deg en på trynet i taxikøen alle ti gangene så er det vel å forvente at det skjer ved neste bytur også...
Sist Rolex valgte å ikke sette opp prisene var vel under finanskrisen i -08 eller -09 hvis jeg ikke husker helt feil.
For meg er det like gyldig, klokken hadde gått min retning med eller uten prisstigning...Smart selger han i den butikken da. Ved å presentere deg antagelser som fakta, da AD får beskjed dagen før en prisstigning, fikk han solgt en klokke :O
Det satte vel opp både i 2014 og 2015 synes jeg å huske?2014 og 2015?
Var der for noen uker siden, ser ikke helt hva du mener.. Med mindre du er ute etter brukt Omega så er det knapt en pint i inntjening på de fleste dyrere urBlir kjekt med flere gode grunner for en tur over til UK
Var der for noen uker siden, ser ikke helt hva du mener.. Med mindre du er ute etter brukt Omega så er det knapt en pint i inntjening på de fleste dyrere ur
omega'ene er også justert opp ca 4% på urverket