Gratulerer med en kul sak.
Preben Lidi Støttemedlem Medlem 31. okt. 2009 Innlegg 2.200 Sted kristiansand 23. aug. 2020 #21 Gratulerer med en kul sak.
Suften Støttemedlem Medlem 26. des. 2012 Innlegg 1.266 Sted Viken 23. aug. 2020 #22 Gratulerer så mye med flott klokke! Denne var ny for meg.
SantaMonica Støttemedlem Medlem 25. nov. 2014 Innlegg 2.134 Sted Jessheim/Brooklyn 23. aug. 2020 #23 Morsomt med litt annerledes klokker. Denne var i tillegg veldig fin. Gratulerer masse!
chrbir Støttemedlem Medlem 3. nov. 2016 Innlegg 4.116 Sted Nord i Tåkeheimen 23. aug. 2020 #24 Preben Lidi skrev: Gratulerer med en kul sak. Klikk for å utvide... Suften skrev: Gratulerer så mye med flott klokke! Denne var ny for meg. Klikk for å utvide... SantaMonica skrev: Morsomt med litt annerledes klokker. Denne var i tillegg veldig fin. Gratulerer masse! Klikk for å utvide... Takk skal dere ha! Jeg har ikke fått brukt den så mye ennå, siden passaroundklokken kom i hus dagen etter. Jeg har i alle fall en barnslig glede av å vente på at timene skal skifte over når minuttviseren kryper opp mot 12. Reaksjoner: OddE og SantaMonica
Preben Lidi skrev: Gratulerer med en kul sak. Klikk for å utvide... Suften skrev: Gratulerer så mye med flott klokke! Denne var ny for meg. Klikk for å utvide... SantaMonica skrev: Morsomt med litt annerledes klokker. Denne var i tillegg veldig fin. Gratulerer masse! Klikk for å utvide... Takk skal dere ha! Jeg har ikke fått brukt den så mye ennå, siden passaroundklokken kom i hus dagen etter. Jeg har i alle fall en barnslig glede av å vente på at timene skal skifte over når minuttviseren kryper opp mot 12.
O OddE Medlem 8. mars 2018 Innlegg 1.091 Sted Hareid 23. aug. 2020 #25 Dette kan bli dyrt. Jeg har veldig, veldig store problemer med å tøyle begeistringen for en retrograde... Aiai. Takk for tips om en kreativ urmakersjel!
Dette kan bli dyrt. Jeg har veldig, veldig store problemer med å tøyle begeistringen for en retrograde... Aiai. Takk for tips om en kreativ urmakersjel!
chrbir Støttemedlem Medlem 3. nov. 2016 Innlegg 4.116 Sted Nord i Tåkeheimen 23. aug. 2020 #26 OddE skrev: Dette kan bli dyrt. Jeg har veldig, veldig store problemer med å tøyle begeistringen for en retrograde... Aiai. Takk for tips om en kreativ urmakersjel! Klikk for å utvide... Du får se om du kan spore opp en av tri-retrogradene han lagde for noen år siden. Jeg nevner ikke prisen... https://www.watchprosite.com/indepe...ienaber-s-tri-retrograde--/16.308196.1988326/
OddE skrev: Dette kan bli dyrt. Jeg har veldig, veldig store problemer med å tøyle begeistringen for en retrograde... Aiai. Takk for tips om en kreativ urmakersjel! Klikk for å utvide... Du får se om du kan spore opp en av tri-retrogradene han lagde for noen år siden. Jeg nevner ikke prisen... https://www.watchprosite.com/indepe...ienaber-s-tri-retrograde--/16.308196.1988326/
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.521 Sted Oslo 25. aug. 2020 #27 Veldig kult! Gratulerer (her også)! Reaksjoner: chrbir