Eksklusivt salg hos David-Andersen

Her.

Mange er fra 80 og 90-tallet. Ebel modellen var det som startet det hele i 1982. Først ca. 5 år senere begynte Zenith å produsere sine egne ur med El Primero-urverk.

Ebel-El-primero.jpg

Mens Chaumet sin utgave (Dandy Chronograph) kom så sent som i 2011(?). Men Chaumet er også under LMHV-paraplyen.

chaumet-dandy-chronograph-xl-el-primero-automatic-watch-platinum.jpg

El primero ble vist frem for første gang i januar 1969.

Var innom i dag. Stort sett ukurante modeller. Mye Tag Heuer. Eneste interessant var i grunn helgull Zenith Elite. Veldig flott ur, men selv med noen % så kostet klokka _litt_ mer enn budsjett ;)

Christensen litt lenger ned i gata har forøvrig 20% på noe Tag de også. Blant annet den chronographen jeg la ut bilde av på forrige side.

Var innom i dag. Stort sett ukurante modeller. Mye Tag Heuer. Eneste interessant var i grunn helgull Zenith Elite. Veldig flott ur, men selv med noen % så kostet klokka _litt_ mer enn budsjett ;)

Christensen litt lenger ned i gata har forøvrig 20% på noe Tag de også. Blant annet den chronographen jeg la ut bilde av på forrige side.

Hva endte prisen på den chrono'en da? Cailber 17?

Er det sånn at Tag.H sliter litt å selge seg ut i landet...? Kanskje det:rolleyes:

Liker forsåvidt TH eg og.
Dog noe overpriset i Norge. Liker ikke at prispåslag blir enormt til lille Norge.