Vi har 10mil til hytta med ferje og flere bommer på veien. Etter å ha kjøpt nevnte hytte var (er) vi blakke og bestemte oss for å selge oss ned på bilfronten. Fra en NOK0.5m+ Multivan til....?. En sommerhelg lånte vi oss en eNV200 og reiste opp. Hadde 30km igjen på range-o-meteret da vi kom frem og hadde da kjørt ekstremt økonomisk og uten noen accesories. Konkluderte med at dette ble for dårlig rekkevidde. Ganske synd egentlig for NVen var svært velegnet til familiedrift. Nå har vi bestilt oss en Hyundai Ionic. Denne er i det minste laget men det går akkurat å kjøre 2 voksne og 3 barn i barneseter med barn i framsetet og voksen i midten bak. Oppgitt rekkevidde 280 mot NVens 170. Grei størrelse på bagasjerom.
Vi komplimenterer bilparken med en 2002 Opel Zafira 7 seter En brutal reduksjon av penislengde med andre ord. Men et billig oppsett. Har jo en chevy pickup med V8 bensin som jeg kan fyre opp når jeg trenger å booste manndommen litt
Vi komplimenterer bilparken med en 2002 Opel Zafira 7 seter En brutal reduksjon av penislengde med andre ord. Men et billig oppsett. Har jo en chevy pickup med V8 bensin som jeg kan fyre opp når jeg trenger å booste manndommen litt
Redigert: