Ikke legg for mye tanke på rekkevidde/hurtiglader (mener at du bør kunne hurtiglade, men du trenger sikkert ikke den beste hurtigladere) med det behovet du beskriver. Men anbefaler en litt nyere modell som har nedc rekkevidde på 300+. Frem og tilbake på hytten på vinteren med 23 grader i bilen kan være utfordrende uten lading på hytten - ellers lader du sikkert fint med en 10a lader over natten.Har hatt et prosjekt gående med å ikke ha bil. Det går ikke lengre og vil kjøpe elbil så fort som mulig. Men alle forhandlerne jeg har vært innom i Bodø har ventelister på 3-6 mnd på mine aktuelle modeller. (e-up, Zoe, leaf eller Soul). Har helst lyst å kjøpe ny fra forhandler men ser ut som jeg må ut på bruktmarkedet. Noen tips til hvilken modell jeg skal gå for? Blir 93% kjøring i by og 7% kjøring til hytta som er 82km unna.
Hybrid er fint hvis du gidder å lade hele tiden og kjører korte turer. Passat Gte går knappe 3 mil når det er kaldt.Ok. Var det eg rekna med. Hybrid er vel nærmeste eg kan sjå på, men det blir vel heller en ny suv med stor diesel til slutt