En AP-opplevelse - bildetung

Så knallbra ut! Polerte de lenken innvendig og baklokket? Hvordan vil du beskrive poleringsjobben hvis du er ekstremt kritisk? Jeg leverer min i Genève neste år, når jeg plukker opp Nautilusen min:)

En skikkelig gladsak dette her.:) Bortsett fra tolltullet da selvsagt.;)
For en fantastisk klokke.

Meget pent! Ingen tvil om det:) Men må flire litt når man blir i fyr og flamme over en gratis sekskantmutter når man tenker på hva utsalgsprisen til denne klokken er:p

Som det muligvis fremgår av fortellingen så er vel ikke "sekskantmutteren" noe mer enn prikken over i-en i denne sammenhengen.

Flire kan du gjerne gjøre, men du får nok tørket av deg fliret den dagen du tar en AP-service hos Bjerke ;) :p

Så knallbra ut! Polerte de lenken innvendig og baklokket? Hvordan vil du beskrive poleringsjobben hvis du er ekstremt kritisk? Jeg leverer min i Genève neste år, når jeg plukker opp Nautilusen min:)

Jada, de polerte hele altet. Eller børstet, om man vil.

Jeg har som nevnt kikket på den gjennom lupe, men ettersom du nå spurte spesifikt så tok jeg en omgang under mikroskopet (200X).

Tror det vanskelig kan la seg gjøre å få det noe bedre enn dette, selv når klokken er bokseny. Skal se om jeg klarer å få ned noen bilder fra mikroskoperingen.

Edit: @Timekeeper

@gert Jeg finner heller ikke skryteposten etter at jeg var hos AP i NYC. Er ganske sikker på at jeg la ut noe, blant annet hvor gavene ble presentert.

Redigert av en moderator:
Fantastisk !
Jeg har tidligere vært skeptisk til å prøve meg på AP siden den er så følsom for skraper (flippabilitet etc), men når man kan få en slik service til en slik pris så er det bare å begynne å spinke og spare.

Takk for flott innlegg

@Timekeeper og andre: Er redd min AP trenger service snart. Jeg mener å huske at tall som 25 Kkr
har vært nevnt her for service via Bjerke. Stemmer dette? I så fall, hvor mye koster en god service
i Geneve? Kanskje det kan lønne seg å fly t/r til Zurich (hvor jeg har familiebekjente) og ta toget
til Geneve fremfor å levere inn hos Bjerke??

@Timekeeper og andre: Er redd min AP trenger service snart. Jeg mener å huske at tall som 25 Kkr
har vært nevnt her for service via Bjerke. Stemmer dette? I så fall, hvor mye koster en god service
i Geneve? Kanskje det kan lønne seg å fly t/r til Zurich (hvor jeg har familiebekjente) og ta toget
til Geneve fremfor å levere inn hos Bjerke??

@csabko Lever den inn direkte i Genève, sparer sikkert 50%. Mener service der er cirka 1100sf inkl polering, og da vet du at det er gjort skikkelig. Har hørt skrekkhistorier fra dårlig polering etc fra Bjerke. 3120verket i din er samme som i min:)