En beskjeden utpakking...

Medlem
13. mars 2010
Sted
Mundo
Hei,

Da prøver jeg meg på min første offisielle unboxing.
Dette blir hverken en lang avhandling eller en luremus tråd, bare noen enkle mobilbilder.
Klokken skal fungere som beater, noe jeg tror den vil gjøre med glans. :D
Var litt usikker på størrelsen, men 42mm passer mine spinkle håndledd perfekt.

Nok prat...

5f229736-02b1-e0ef.jpg

Men, var ikke det den gamle..?
5f229736-02c9-efcb.jpg

5f229736-0307-8a05.jpg

5f229736-031a-d9aa.jpg

Ser jeg må ta noen bedre bilder når jeg finner igjen kamera og solen titter frem. :cool:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Så sånn ut ja;) Har samme selv, bare med lenke, er meget fornøyd med klokken, og glad jeg valgte 42mm:) Tipper du blir fornøyd med den!

Næmmen

Har blåklokken funnet veien helt til solkysten.... Nesten ikke til å tro at du vil bytte DEN ut:roll:

Grattis med ny super klokke:)

Den så fin ut! Gleder meg til bilder i sollys.

Åh... min bestilling står fortsatt awaiting shipment... pokkern

Gratulerer. Hadde denne oppe til vurdering da jeg kjøpte speedyen. Lekker klokke.

Tusen takk for komplimenter:D

Reiser hjem idag så da er det håp om noen flere bilder i sollys:)

@Greg - Det værste er at jeg faktisk har brukt den blå omtrent hver dag i sommer, har dog moddet den med sort nato:twisted:

Noen som vet hvor mye den orginale mesh-lenken ligger på forresten?

Gratulerer med flott klokke :) Leser at du vil sette den på mesh. Vet du hva meshlenken koster til denne modellen?

Takk takk, må vel si meg enig Jeyeff:)

Dessverre vet jeg ikke hva lenken koster, får sjekke opp litt i løpet av noen dager.

Takk takk, må vel si meg enig Jeyeff:)

Dessverre vet jeg ikke hva lenken koster, får sjekke opp litt i løpet av noen dager.

Mesh´en (den gamle typen) får man kjøpt hos f.eks. Ofrei.com for under 2000 kroner. Husk bare å også kjøpe extension, da lenka i utgangspunktet er ganske liten :)