En bitteliten unbox av ÅRETS GRAIL. NB! Sterke scener av temmelig umøblert klokkeboks

Atter en gang. Takk

Ser ut til at mange liker dette ur, noe jeg selvfølgelig setter pris på.

Tror jeg vil ha en patek neste gang... Kom bare over meg her og nå... Men når?

Hadde de bare ikke vært så innmari dyre ALLE sammen...

Veldig glad over å se at det er nurkelurkemøte til mandagen. Skal se i løpet av helgen om jeg tar med meg dette eller en annen klokke
 
...Veldig glad over å se at det er nurkelurkemøte til mandagen. Skal se i løpet av helgen om jeg tar med meg dette eller en annen klokke

Jeg stemmer for Red-sub'en...

Du kan da umulig ha blitt lei av den på den korte tiden...
 
Der kom den!
Hva føler du nå?
En blanding av euforia og tomhet?
Jeg tenker ihvertfall at dette godt kan være et bevis på at en ting faktisk kan gjøre deg lykkelig.

Jeg lar være å kommentere uret. Du vet nok hva jeg synes om det uansett. Men la en ting være helt klart; jeg synes det er spesielt gledelig at en tenkende og følende mann av din kaliber får nyte dette sjeldne kunstverket.

Gratulerer, Greg!
 
Da gikk tomhetsfølelsen heldigvis over

jeg er sjelden lykkelig - Hva klokke angår. Jeg tør ikke å tenke tanken på at jeg noensinne skal skille lag med denne. Av alle klokker jeg har hatt hittil er det kun tudor jeg har beholdt. Har aldri tenkt tanken på at den skal vekk. Jeg tør som nevnt ikke å tenke tanken... Denne er bare så deilig... perfekt... Samtidig så har jeg som nevnt tidligere en slags frihetsfølelse. Jeg har kommentert mange ur og nevnt at jeg ønsker meg det og det, men har vært litt i tvangstankemodus mht rolex. Nå har jeg senket skuldrene litt. Nå er jeg ganske sikker på at neste ur blir et vanlig bruksur med apell til sin eier. Og kun det. Kanskje det til og med blir et med batteri, hvis kvalitet ellers er til stede.
 
jeg er sjelden lykkelig - Hva klokke angår. Jeg tør ikke å tenke tanken på at jeg noensinne skal skille lag med denne. Av alle klokker jeg har hatt hittil er det kun tudor jeg har beholdt. Har aldri tenkt tanken på at den skal vekk. Jeg tør som nevnt ikke å tenke tanken... Denne er bare så deilig... perfekt... Samtidig så har jeg som nevnt tidligere en slags frihetsfølelse. Jeg har kommentert mange ur og nevnt at jeg ønsker meg det og det, men har vært litt i tvangstankemodus mht rolex. Nå har jeg senket skuldrene litt. Nå er jeg ganske sikker på at neste ur blir et vanlig bruksur med apell til sin eier. Og kun det. Kanskje det til og med blir et med batteri, hvis kvalitet ellers er til stede.

Kjekt du er happy, men:
Nånå, hvor langt ned har du sluppet skuldrene dine, Greg? Batteri...Fysjom ;)