10 år er snart gått siden jeg begynte å drømme om Aqua Terra med hvit skive. Første gang jeg så "dette" uret var under America`s Cup i Valencia ( Spania ) i 2007 - hvor det var laget en egen "yachtversjon" av klokken. Jeg ble forelsket ved første blikk!
Akkurat denne modellen har jeg dessverre kun fått nyte på bilder. Har selvsagt ved flere anledninger fått testet AT i samme størrelse, men da som regel med blå eller sort skive. Det var derfor veldig kjekt i dag at jeg ble positivt overrasket når jeg hentet klokken hos @JørgenO og Co på Otteren i Stavanger - over hvor fin klokken er der den lå foran meg. Men nok skravleri, her har dere noen bilder fra unboxingen
PS: Den nye boksen til Omega er SMASHING!
AQUA TERRA 150 M OMEGA MASTER CO-AXIAL - Golf Edition ( 231.10.42.21.02.004 )
Akkurat denne modellen har jeg dessverre kun fått nyte på bilder. Har selvsagt ved flere anledninger fått testet AT i samme størrelse, men da som regel med blå eller sort skive. Det var derfor veldig kjekt i dag at jeg ble positivt overrasket når jeg hentet klokken hos @JørgenO og Co på Otteren i Stavanger - over hvor fin klokken er der den lå foran meg. Men nok skravleri, her har dere noen bilder fra unboxingen
PS: Den nye boksen til Omega er SMASHING!
AQUA TERRA 150 M OMEGA MASTER CO-AXIAL - Golf Edition ( 231.10.42.21.02.004 )