En drøm går i oppfyllelse - OMEGA Aqua Terra

Medlem
1. juni 2014
Sted
Stavanger
10 år er snart gått siden jeg begynte å drømme om Aqua Terra med hvit skive. Første gang jeg så "dette" uret var under America`s Cup i Valencia ( Spania ) i 2007 - hvor det var laget en egen "yachtversjon" av klokken. Jeg ble forelsket ved første blikk!

Akkurat denne modellen har jeg dessverre kun fått nyte på bilder. Har selvsagt ved flere anledninger fått testet AT i samme størrelse, men da som regel med blå eller sort skive. Det var derfor veldig kjekt i dag at jeg ble positivt overrasket når jeg hentet klokken hos @JørgenO og Co på Otteren i Stavanger - over hvor fin klokken er der den lå foran meg. Men nok skravleri, her har dere noen bilder fra unboxingen :)

PS: Den nye boksen til Omega er SMASHING!

AQUA TERRA 150 M OMEGA MASTER CO-AXIAL - Golf Edition ( 231.10.42.21.02.004 )

IMG_0479_zps1ifaylvr.jpg

IMG_0481_zps8cky6w15.jpg
IMG_0482_zpsl41gqhqo.jpg
IMG_0483_zpsvspdliw7.jpg
IMG_0485_zpst3bckp6m.jpg
IMG_0487_zpsz4b4icvu.jpg
IMG_0488_zpsxbuhco0g.jpg
IMG_0489_zpsdf2mnl91.jpg
IMG_0490_zpsb6wnqyue.jpg

Takk alle sammen :)

Gratulerer! Nydelig! Flott boks Omega kommer med!:)

Dette er noe dem akkurat har begynt med slik jeg har forstått det. Meget fornøyd med boksen. Det var også noe jeg påpekte når jeg bestilte uret - jeg ville at det skulle sjekkes at det faktisk var den nye boksen som fulgte med til denne klokken :)

Gratulerer! Klokker man har ønsket seg lenge gir som regel ekstra mye glede:)

takk for det! så absolutt - herlig følelse :rolleyes:

Gratulerer så mye, nydelig skive på denne.

takk takk! ja veldig fornøyd med skiven, og det så faktisk bedre ut enn jeg forventet. Da er det jo ekstra gøy :rolleyes:

• Liker
Reaksjoner: Raymond75