En drøy sak til 4000

Fy svette satan for en klokke:mrgreen:
Gratulerer så mye @Greg
Fikk ikke noe mindre lyst på Day-Date nå for å si det sånn...
Og takk for alle morsomme historier, kommentarer og informative urmakerinnlegg du har delt med oss så langt:)

Redigert av en moderator:
Gratulerer med flott påfuglrolex og 4k, Greg. Du er en av de virkelig store bidragsyterne her inne, og da snakker jeg hverken om postcount eller *kremt* utstyrspark (den avataren din får tankerekkene på ville veier).

(Jeg tar meg innimellom i å skrive "hverken" på den nymoderne måten uten h, men det ser så feil ut. Hverken heter det. Verken mer eller mindre.)

Fantastisk Greg, du slutter aldri å overraske. Stor bredde = ekte entusiasme.

Men Seamasteren som er med på et bilde.... din? :eek:

Takk igjen venner :) Nå har jeg riktignok lagt den vekk for en stund - ferie med en slik kan ende ikke fullt så godt... Låst vekk på Norges tryggeste sted :) Har i hele tatt låst vekk alt av ur denne gangen, så ferieklokken i år blir en casio sak. Er perpetual da i hvert fall...

Fantastisk Greg, du slutter aldri å overraske. Stor bredde = ekte entusiasme.

Men Seamasteren som er med på et bilde.... din? :eek:

Hvis du mener den gamle Omega, så er det en 2913, @Tore, bare en gammel sak jeg skaffet noen uker siden ;)

Jeg håper at den ikke støter deg, vet det kan virke stusselig å gå rundt med gammelt og slitt stål, men jeg digger den :) :) :)

Wow! Et nydelig ur, håper engang jeg også er så heldig å få eie et eksemplar. Nyt den og gratulerer så meget med en av de flotteste Rolexene ;)

Takk igjen venner :) Nå har jeg riktignok lagt den vekk for en stund - ferie med en slik kan ende ikke fullt så godt... Låst vekk på Norges tryggeste sted :) Har i hele tatt låst vekk alt av ur denne gangen, så ferieklokken i år blir en casio sak. Er perpetual da i hvert fall...

Hvis du mener den gamle Omega, så er det en 2913, @Tore, bare en gammel sak jeg skaffet noen uker siden ;)

Jeg håper at den ikke støter deg, vet det kan virke stusselig å gå rundt med gammelt og slitt stål, men jeg digger den :) :) :)

:confused::p:eek::rolleyes:Eh jo, den støter meg litt pga stygge anfall av akutt misunnelse. Har denne blitt unboxet? Her må det flere bilder til!!!

:confused::p:eek::rolleyes:Eh jo, den støter meg litt pga stygge anfall av akutt misunnelse. Har denne blitt unboxet? Her må det flere bilder til!!!
Vi er flere som er litt støtt...
(Du skal jo ha litt å gjøre når du kommer hjem fra puling i Kroatia også.)