Takk Rune Absolutt! Er ingen pioneer på Tudor, men denne modellen er en 79090. I følge informasjonen man har om serienummerene på disse klokkene er denne fra 92-93. Det jeg liker med Tudor Submariner er rett og slett at den ikke er i produksjon lenger(stoppet i 1999) og sånn sett er mer sjelden enn nyere Rolex Submarinere. Produksjonstallene er også lavere enn 16610 og 5513(troooor jeg). De som kjenner til merket og har fulgt med de siste årene har sikkert fått med seg at etterspørselen etter Tudor generelt virker å være høyere i disse dager.
Dette kan kanskje ha noe med at Tudor virker å ha tatt nye grep og satser knallhardt på å forbedre brandet.
Noe jeg også synes er kult med disse klokkene er baklokket! Har ingen bilder for hånden og er på vei ut døren, men google det så skjønner du hva jeg mener
Dette er bare min mening om Tudor, et merke jeg absolutt vil anbefale deg å titte nærmere på. Masse fine modeller med sterk forgrening til Rolex. Jeg merker jeg nesten får hjerteklapp når jeg spotter folk med Tudor klokker. Så en eldre kar med Tudor Submariner 75090(mindre størrelse, 37mm) her om dagen. Han visste nok ikke selv hvor kul klokke han hadde