Da mine kjære klokkevenner, har tiden kommet for kveldens unboksing. En ny vri. Jeg har sett at min datter har rotet litt med analog og digital klokke. Noe måtte gjøres. Og hva er vel bedre enn en klokke som viser begge deler, altså analog og digitalt samtidig.
Et besøk på ebay resulterte i et par ukers venting, så kom det en hentelapp i går. Samtidig har far i det siste hatt problemer med å lese tiden på de gamle klokkene han hadde liggende. Noe måtte gjøres med dette også, og en jakt etter et vanlig, ordinært, vulgært, men i hvert fall leselig ur ble satt i gang. Denne jakten ble avsluttet i dag. Jeg har lenge ønsket meg noe i gull. Det var plutselig ikke noe til salgs. Ikke i min prisklasse i hvert fall. Samtidig begynte lysten på noe nytt å rive i kropp og sjel. Til slutt fant jeg ut at man lever kun en gang. Derfor gikk jeg like godt av skaftet, hengslene eller hva vi skal kalle det. Jeg føler at jeg gikk til topps. Det er en lykkelig far som ser ned på sin venstre hånd nå og da.
Samtidig så beklager jeg at jeg irriterte dere med en liten luremus, men det var litt gøy det da...
Nok prat.
Da passer det vel å iføre seg kveldens ur.
HER KOMMER DEN, EN FAR OG DATTER UNBOKSING:
Litt mer av mitt ur her... Rolex 116718
Har på en måte kommet hjem til far dette uret...
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9021-Sjuli_123-Mogens-og-Greg-ruller-n-ut
Var flinke til å gjette noen av dere
Takk til sonens klokkeherre for en perfekt handel i dag!
Takk for titten.