En far og datter greie...

Der var den ja.
Jeg håpet det var denne du hadde landet på. ;)
Den er virkelig enestående med sin vakre grønne skive.
Massiv klump med enorm wristpresence.
Nyt hvetebrødsdagene og gratulerer så mye. :D

Gratulerer med timex også forresten.

Gratulerer så mye med en sykt fet klokke Greg! GMT master med grønn skive er bare så enormt rett :)

Er veldig hyggelig å våkne, iføre seg nye klokken, og logge på her... Så mange hyggelige tilbakemeldinger, både fra dame og herrer ;)

Mye av gleden dette, å kunne dele med dere. Er ikke til å stikke under en stol det... Jeg ønsker dere alle en super klokkelørdag.

Lurer på hva jeg skal ha på meg i dag... Når det kommer til ur altså ;)

Nydelig klokke, må si gullet danket skiten it av stålmodellen min. Gratulerer, det grønne gjør seg virkelig!

Gull er ikke tull! Helt rått med gull og grønn kombo. Jeg regner med at dollargliset vil være på plass når du skimter ned på håndleddet idag:)

Gratulerer så mye, utrolig flott klokke:)
Er ganske bevisst på at jeg skal ha en slik selv. Du får ta kontakt hvis du blir lei av den:)

Da mine kjære klokkevenner, har tiden kommet for kveldens unboksing. En ny vri. Jeg har sett at min datter har rotet litt med analog og digital klokke. Noe måtte gjøres. Og hva er vel bedre enn en klokke som viser begge deler, altså analog og digitalt samtidig.
Et besøk på ebay resulterte i et par ukers venting, så kom det en hentelapp i går. Samtidig har far i det siste hatt problemer med å lese tiden på de gamle klokkene han hadde liggende. Noe måtte gjøres med dette også, og en jakt etter et vanlig, ordinært, vulgært, men i hvert fall leselig ur ble satt i gang. Denne jakten ble avsluttet i dag. Jeg har lenge ønsket meg noe i gull. Det var plutselig ikke noe til salgs. Ikke i min prisklasse i hvert fall. Samtidig begynte lysten på noe nytt å rive i kropp og sjel. Til slutt fant jeg ut at man lever kun en gang. Derfor gikk jeg like godt av skaftet, hengslene eller hva vi skal kalle det. Jeg føler at jeg gikk til topps. Det er en lykkelig far som ser ned på sin venstre hånd nå og da.

Samtidig så beklager jeg at jeg irriterte dere med en liten luremus, men det var litt gøy det da...

Nok prat.

Da passer det vel å iføre seg kveldens ur.

HER KOMMER DEN, EN FAR OG DATTER UNBOKSING:

P4131959.jpg

P4131960.jpg

P4131962.jpg

P4131963.jpg

P4131964.jpg

Litt mer av mitt ur her... Rolex 116718

P4131961.jpg

P4131965.jpg

P4131966.jpg

P4131967.jpg

P4131968.jpg

P4131970.jpg

P4131971.jpg

Har på en måte kommet hjem til far dette uret...
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9021-Sjuli_123-Mogens-og-Greg-ruller-n-ut

Var flinke til å gjette noen av dere :) :) :)

Takk til sonens klokkeherre for en perfekt handel i dag!

Takk for titten.

Til slutt fant jeg ut at man lever kun en gang. Derfor gikk jeg like godt av skaftet, hengslene eller hva vi skal kalle det. Jeg føler at jeg gikk til topps.

Må si at jeg har stor sans for argumentasjonen. Man skal alltid gå for gull...:)

Til lykke med tungvekteren!

Håper ikke lillehjernen har blitt FOR påvirket av å drømme om denne på jobb. Kan vel fort bli kaos i rotfyllingene om bevegelsessenteret kun har gull i tankene ;) Utrolig flott klokke og jeg kjenner godfølelsen ut av Internett!

WOW! Her seiler du helt til topps Greg!

Nyydelig Gmt, denne må da merkes på hånden, på en god måte? Denne blir nok favoritten i samlingen i overskuelig fremtid :) Gratulerer til både deg og datteren din! Til deg fordi du nå har en av de mest provoserende tøffe klokkene der ute, og til datteren din både fordi hun har fått ny klokke, men også fordi hun nå har den tøffeste faren i gaten ;)

Du Greg du Greg. Jeg fikk ikke fredagens bonanza med meg "live" og har siden sittet på tapatalk - men du tåler vel å få gratulasjonene litt spredt? :)

Her må jeg si at gulljakten har fått en meget lykkelig utgang. Det har til tider vært smertelig (og underholdende) å bivåne desperasjonen etter edelt metall på SP-snikksnakk, men å runde av jakten med en helgull GMT med denne fantastiske skiven - det er verdig stående applaus.

Til lykke, og vi tåler vel en bildebump også her ute på side 6.

God damn!

Har vært uten hjemmenett et par dager (takk til get!), og har sneket meg på jobben for å se hva som har skjedd siden sist.... og det har det ser jeg!

For en fantastisk klokke gratulerer så mye!

Takk, takk...

Atter en gang begynner behovet for en beater å melde seg... Ah, hvem er det jeg prøver å lure, det beater-greiene har aldri funka helt for meg, annet enn unnskylding til å kjøpe nok en klokke. Nei, nå har jeg bedt om det selv, om må liste meg rundt overalt med en håndkle pakket godt rundt armen for ikke å slå borti noe som kan lage dings...