En god og en dårlig nyhet

Fantastisk Zenith, som jeg selv også har siklet en del over.

Hvordan opplever du dimensjonene på uret?

Fantastisk Zenith, som jeg selv også har siklet en del over.

Hvordan opplever du dimensjonene på uret?

Takk!
Dimensjonene passer i hvertfall til mitt håndledd. Kunne ikke gått for et større dressur. For mitt håndledd er det vel helt på grensen av hva som ville sett bra ut hvis man ønsker et litt diskret, elegant dressur. Jeg liker også at uret er forholdsvis tynt og derfor lett glir under skjorteermet og ikke er i veien.

Sånn til sammenlikning forsøkte jeg en gang å bruke min PAM 312 til dress, men fant fort ut at det bare var tull. Den var i veien og så bare idiotisk ut til dress ;)

Gratulerer med et praktfult ur! Dette kan du bære til det meste, absolutt ikke bare et dressur.

Gratulerer med en fin klokke... :D :D :D

Morsomt at du også hadde en veldig hyggelig kjøps opplevelse..

Et veldig flott ur. Likte den minimalistiske stilen. Kan tenke meg at dette er en klokke som går under radaren for mange, men så blir overraskelsen og gleden desto større når man oppdager hva dette faktisk er. Gratulerer :)

Gratulerer så mye med en flott Zenith, at det blir dyrere enn planlagt er vel ingen nyhet for noen av oss.

Først og fremst grattis med flott klokke, men siden jeg har fersk info om dette så tenkte jeg å svare her. Zenith blir ikke borte fra Norge. Har vært innom Tidemann idag og de har gjort direkte avtale med Zenith. Zenith ville kutte mellomleddet for å få ned prisen for å bli mer attraktiv. Prisene er allerede justert ned hos Tidemann :)

Redigert: