En grail er innfridd!

Du verden, her har du sannelig fått deg litt av en klokke. Hvem i huleste helsike kan være så dum at han selger noe sånt:mad:


Gratulerer så mye!

Og det snakker du om - jeg solgte den jo til deg. Ja, jeg angrer, og har gjort det lenge.
Grattis med nydelig klokke, reidar :)
 
Gratulerer med en rålekker AP RO! :) Har troen på at dette blir en fremtidig klassiker.

Herlig at du fikk ordnet deg denne. Mye som skjer på klokkefronten i Ålesund for tiden - digg:cool:
 
Tja, hva skal man si:confused:
GRATULERER selvsagt;) Etter mye vingling frem og tilbake, kanskje mest tilbake er det flott å se at du ender opp med en skikkelig grail. Jeg nærmest forguder 15300:eek:
Vedkommende som solgte deg denne kan ikke være vell bevart:p
 
Tusen takk alle sammen for hyggelige komplimenter og gratulasjoner :)

Koser meg virkelig med denne klokken, og etter å ha fått justert lenken riktig ble den ikke noe mindre behagelig av det :)

Sitter klistret på armen på jobb :)


 
Gratulerer med nydelig ur!
Var ikke helt fan av den klokken helt til jeg fikk prøve den på armen, men nå står den absolutt på ønskelisten:)
 
Tusen takk alle sammen for hyggelige komplimenter og gratulasjoner :)

Koser meg virkelig med denne klokken, og etter å ha fått justert lenken riktig ble den ikke noe mindre behagelig av det :)

Sitter klistret på armen på jobb :)



@MariusM skulle vi kjørt en ny Ålesunds GTG i første halvdel av neste uke, slik at vi rekker å se den før den blir flippa?
 
Redigert av en moderator: