En klokke på hvert håndledd. Tøff eller harry?

N

Ndure

Guest
Nå som jeg har begynt å titte litt på håndleddene til folk, har jeg oppdaget at faktisk noen har et ur på hvert håndledd. Se følgelig går de rundt med dyre ur og ikke rimelige quartz ur.

Hva synes dere egentlig om det? Klokker er jo det eneste vi menn har å smykke oss med. Så hvorfor ikke? :p

Her har vi Diego Maradona med en Hublot Big Bang på hvert håndledd. Det sies at han holder tiden i Argentina med den ene og tiden der han er med den andre.

Diego-Maradona-wears-Hublot-Watch-Big-Bang.jpg

Har selv observert det samme, og synes det er tøft! Uheldigvis er dette ikke sosialt akseptert for oss vanlige dødelige.

Når det er sagt, gjør jeg det ofte hjemme på privaten og koser meg med det :p

Tja. Feit gulløredobb, svært gullkjede, ølmage og 2 x Hublot. Tipper jeg lander på HARRY.:roll:

Hehe. Det var jo bare for Maradona var den første som slo meg. Men vis man ser bort ifra alt annet. ;)

Jeg synes det er gøy på GTG og tiilsvarende ;) Men ellers ikke.

Fikk akkurat en invitasjon til en TAG Heuer event hos David-Andersen i neste uke, da stiller jeg med en vintage Heuer på hver hånd, evt Monacoen på den ene. Det synes jeg må være lov. Fortsatt harry, men lov :D

Men det er klart, er du skikkelig tøff tar du alle på én arm ;)

Klokkebilder368.jpg

Her hadde han tydligvis sansen for Rolex
celeb_maradona.jpg

Men han er ikke den eneste

Norman Schwarzkopf
attachment.php

Andre med utradisjonell klokkestil:

Fiedel med to på samme hånd (en er en GMT Master mener jeg...den andre vet jeg ikke)
i13227_fidelC2.jpg

Agnelli foretrakk klokka utenpå skjorta
theRake.jpg

Dette er nok show-off, men en grei samling eller? (fin saming Anders, men tror nok denne karen har lagt enda mer grunker i sin ...hehe)
boli.jpg

Men to klokker - not for me!

Det ser grusomt ut, men har selv gjort det på vei til gtg eller på vei til urmakeren om en klokke skal på service, kan jo ikke gå hjem uten klokke på armen.

Er det to vintage er det fett.
Er det to nyere er det bare harry. Vet ikke hvorfor. Men Chuck Norris fortalte meg at det er slik, så da er det slik.

Men Chuck Norris fortalte meg at det er slik, så da er det slik.

:D Man må høre på Chuck.
Litt om Chuck Norris fra "Alphabet of manliness" :p

"Chuck Norris eats rocks and shits lightning bolts."

"One time Chuck Norris was walking around in the forest, looking for hippies to use as firewood, when a wild boar suddenly crossed his path. Big mistake. Chuck lifted the boar into the air with his mind, spun him around, and digested him telekinetically. And Chuck wasn't even hungry."

"Chuck Norris has no mother, as crawling out of a vagina is unbecoming of a man of his stature."

Her har vi Diego Maradona med en Hublot Big Bang på hvert håndledd. Det sies at han holder tiden i Argentina med den ene og tiden der han er med den andre.

Diego-Maradona-wears-Hublot-Watch-Big-Bang.jpg

Om man ser bort fra Hublotene er han jammen ikke ulik Ole Klemetsen :D.

Mener å ha lest at Hans Olav Lahlum bærer et digitalur på hver hånd, sånn i tilfelle det ene skulle stoppe. 'Nuff said.

Edit: Nei det var visst på samme hånd. Høyre. På innsiden. :)

lahlum.jpg

Syns ikke det er spesielt harry, bare veldig rart.. Virker også litt ukomfortabel å ha ur på "feil arm".

Jeg liker løsningen med to ur på en arn, men det forutsetter at man enten er svært avslappet når det kommer til riper, eller har penger nok til å bytte ut klokkene på jevnlig basis. Foreløpig er det altså uaktuelt for egen del...men bare vent :D