En liten gjettelek

BINGO

Atmos-1_zps0fdff8c8.jpg

Grattis!

Denne er supertøff!

Ønsker meg en slik på peishyllen jeg også... :)

Gratulerer Celter! Dette er høy wis-faktor! Nydelig klokke!

Synes for øvrig, i lys av omstendighetene, at jeg bør krediteres 90% rett eller mer.

Takk for innsatsen gutter, det var moro.
Hvis noen av dere er interessert i å kjøpe nyrestaurerte Atmos til en grei penge så har jeg nå en kontakt jeg kan formidle.

Ikke platina, ikke keramisk, ikke titan. Tror ikke Moore har den, men det vet jeg ikke sikkert. Han burde ha den:)

:D
Grattis!
Den der er jo som et ikon å regne.
Vakkert!!!

PS
Messing og slikt liknende materialvalg/-alternativer kan ikke sies å skli inn i heimen her, dessverre.
Er nok hakket mer på glass, stål, skinn og krom...:cool:

Gratulerer så mye, en vakker dag skal jeg ta meg råd til en slik selv. Fantastisk fascinerende klokker.

Gratulerer... Er virkelig vakkert. Tror jaggu jeg skal vurdere et slikt selv :) Igjen, da jeg har vært på nippet til å handle en flere ganger... "Fant" et slikt stuet bort, eh, her hjemme da vi var på visning en gang i tiden... De forrige eierne hadde arvet en, og trodde det var gammelt ræl... Ble ganske glade når jeg forklarte hva det var. Nei, de satte den ikke igjen, men fikk mye hageutstyr og annet...

Si ifra når du vil ha den justert i fem posisjoner da ;)

Gratulerer med et ikon av et ur.

Jaggu måtte jeg tenke meg lenge om før jeg kom på at jeg ikke husket hvilken klokke du fortalte om på lørdag;)

Spøk tilside. Nyrestaurert til god pris er interessant. Stålvarianten ville nok falt best i smak hos fruen. Hun ville også gått på spøken om at den bare koster en tusenlapp.