En liten "pikaboo"

Jeg får en følelse av at Monosokk er urmaker - eller iallefall har veldig god greie på det du holder på med nå, Greg. Kan ikke se at Monosokk har presentert seg nærmere her på forumet, men leser du dette, Monosokk, så er herved oppfordring sendt.

Sorry, Greg - litt OT, men bare litt;)

Jeg får en følelse av at Monosokk er urmaker - eller iallefall har veldig god greie på det du holder på med nå, Greg. Kan ikke se at Monosokk har presentert seg nærmere her på forumet, men leser du dette, Monosokk, så er herved oppfordring sendt.

+1

Blir rett og slett rørt av å bli kalt et forbilde, har aldri følt meg som det. Det er bare så gøy å drive med dette. En liten fare for at man kan bli "skrudd" av denne hobbyen tror jeg absolutt er til stede...

Det er jo dritkult, men benken din mangler håndleddsputer;)

Ser gulvet litt slitt ut? Blir det mye krabbing?;)

Ja, en presentasjon er kanskje på sin plass :)
Har nylig oppdaget dette forumet, og ble imponert av denne tråden. Jeg har valgt å endre yrke til urmaker i voksen alder, og er nå urmakerlærling. Angrer ikke et øyeblikk. Jeg har størst interesse av vintage og restaurering, samt større ur. Jeg er bosatt i Vestfold og arbeider i Oslo og Vestfold. Er gift og har en sneip på fire. Har også stor interesse for fotografi.

Takk til samtlige for mye interessant lesing, skal forsøke å selv være aktiv når tiden strekker til :)

Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Utrolig morsomt å lese både tekst og bilder. Du er jo viderekommen Greg.

Og hvor har du fått uttrykket i overskriften fra montro.....?;)