Det har blitt 3 stk ur ifra Kina og Perpetual.
Her kommer en presantasjon av den første.
Den første jeg kjøpte var denne
Den heter Power Reserve/ Date PR-02
Diameter på kassen er 41 mm, 12 mm tykk.20 mm mellom lugsa.Den kommer med skinn reim i valgfri farge med en deployant spenne og en sort gratis sillikon reim.
Den er vannsikker til 30 m.Kassen er i rustfritt stål.
Sort urskive med dato kl 2, sekundviser kl 6 og power reserven kl 11.
Det er saffir glass oppå og mineral glass under.Man kan jo altids diskutere om det er noe å vise fram men jeg synes no det er litt stiligt.:roll:
Urverket i denne heter ST 1780.
Jeg tror dette er Sea Gull sine urverk,men det er det sikkert noen som vet bedre en meg.
Automatisk.Det er 28 juveler, og har en power reserve på 42 timer.
21600 bph. Den er både selvtrekkende og kan trekkes manuelt.
Alt i alt så er det jo kona som stakk av med denne men hun er meget fornøyd med klokken. Kvalitetsmessig virker det som det er veldig mye ur for pengene.
Takker for oppmerksomheten så langt. (Fortsettelse følger pluttselig)
Her kommer en presantasjon av den første.
Den første jeg kjøpte var denne
Den heter Power Reserve/ Date PR-02
Diameter på kassen er 41 mm, 12 mm tykk.20 mm mellom lugsa.Den kommer med skinn reim i valgfri farge med en deployant spenne og en sort gratis sillikon reim.
Den er vannsikker til 30 m.Kassen er i rustfritt stål.
Sort urskive med dato kl 2, sekundviser kl 6 og power reserven kl 11.
Det er saffir glass oppå og mineral glass under.Man kan jo altids diskutere om det er noe å vise fram men jeg synes no det er litt stiligt.:roll:
Urverket i denne heter ST 1780.
Jeg tror dette er Sea Gull sine urverk,men det er det sikkert noen som vet bedre en meg.
Automatisk.Det er 28 juveler, og har en power reserve på 42 timer.
21600 bph. Den er både selvtrekkende og kan trekkes manuelt.
Alt i alt så er det jo kona som stakk av med denne men hun er meget fornøyd med klokken. Kvalitetsmessig virker det som det er veldig mye ur for pengene.
Takker for oppmerksomheten så langt. (Fortsettelse følger pluttselig)