Gratulerer med både kledelig ur, og konfirmant. Håper talen blir godt mottatt:)
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.001 Sted Erewhon 1. mai 2014 #21 Gratulerer med både kledelig ur, og konfirmant. Håper talen blir godt mottatt
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.527 Sted Oslo 3. mai 2014 #22 Gratulerer med konfirmasjonsklar datter og tilhørende klokke.
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.850 Sted Bergen 3. mai 2014 #23 Gratulerer med konfirmasjon! Akkurat ferdig med sistemann selv. Det ble selvsagt klokke på begge to Eldstemann har flere klokker enn meg nå Jeg slår han på pris
Gratulerer med konfirmasjon! Akkurat ferdig med sistemann selv. Det ble selvsagt klokke på begge to Eldstemann har flere klokker enn meg nå Jeg slår han på pris
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.039 Sted Gullkysten 3. mai 2014 #24 Gratulerer med konfirmanten og pen klokke
Marius M Medlem 24. juni 2012 Innlegg 2.320 Sted Oslo 6. mai 2014 #25 Gratulerer så mye til datteren! Dette må være en av de beste gavene å få. En flott bruksgjenstand. Ikke bare penger! Har fått høre i ettertid at det ble vurdert en Omega Seamaster til meg. Synd jeg ikke var fullt så klokkeinteressert på den tiden
Gratulerer så mye til datteren! Dette må være en av de beste gavene å få. En flott bruksgjenstand. Ikke bare penger! Har fått høre i ettertid at det ble vurdert en Omega Seamaster til meg. Synd jeg ikke var fullt så klokkeinteressert på den tiden